vet inte om jag lagt inlägget rätt men..
För exakt 3 veckor sedan (den 5te september) gjorde jag en medicinsk abort. Jag var inne i exakt 6 veckor och 4 dagar.. Och jag blöder fortfarande, jag vet att det är ca 10-4 veckor man gör det. men det är jätte jobbigt att inte kunna använda tampong och så.. Men är det normalt att jag fortfarande blöder väldigt mycket även om det gått 3 veckor? Och när jag har slutat bblöda, när kan jag och min pojkvän börja ha sex? för jag vet att det är många som skrivit att det började komma blod när dom haft sex även om hon tidigare slutat blöda.. så hur ska jag undvika att det händer? Jag har även satt in en p-stav i armen, och hur många av er har sluppit mensen? och har den kommit och gått lite hur som helst då, eller har den uteblivit ända tills ni tagit ut den? Och hur många gånger hade ni mens efter att ni satt in den? Och fick ni mensen vid samma datum som innan ni satt in p-staven. Många frågor, men tacksam för svar.. Och Det finns säkert andra forum om detta men jag hade inte tid nog för att kolla det. Tacksam för svar!