2011-09-26, 22:22
Medlem
har nyligen tänkt ta upp rökat och kanske tram. Dock så har jag ingen kontakt att köpa av, men hade iallafall velat veta vad priset ligger på tram och hasch/weed?
Citera
2011-09-26, 22:28
Medlem
aNKANns avatar
hash brukar ligga på 100kr/g och här ja bor är det lite dyrare med weed för det är ovanligt men brukar få lägga en 100lapp extra
Citera
2011-09-26, 23:29
Medlem
Danne.Bs avatar
Fråga: "tänkt ta upp?" Sitter du hemma och funderar "Hmm, undra om jag ska börja trycka tram och röka lite CB igen? hmm. Jo, det gör jag nog, eller? Kanske." ?
Citera
2011-09-27, 17:26
Medlem
Torinlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne.B
Fråga: "tänkt ta upp?" Sitter du hemma och funderar "Hmm, undra om jag ska börja trycka tram och röka lite CB igen? hmm. Jo, det gör jag nog, eller? Kanske." ?

"Det hade varit gött med lite cb och tram till en skön rulle i helgen. Aa fan, det kör vi på!" Är nog en mer rimlig tankegång hos TS.
Citera
2011-09-27, 21:15
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torinlol
"Det hade varit gött med lite cb och tram till en skön rulle i helgen. Aa fan, det kör vi på!" Är nog en mer rimlig tankegång hos TS.

Eller så kanske det är så att TS vill genom en riktigt dum fråga få en massa PM från folk som säljer knark i form av Cannabis och Tram?

Kassera tråden och banna TS. Priserna är olika hos alla kranar. Det vet alla som tidigare använt droger.

FB har verkligen blivit nya lunarstorm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in