Tja igen!
r nu i Samara, vilket verkar va en trkig stad verlag men vi r hr som stop p vgen bara.
Tvtta klder str p priolistan ;( men vi bor p ett sjukt najjs hostel som heter "hostel JK".
Som kostat oss 700 rubel pers per natt allts runt 150skr. Helt okey!
S priset hlls nere rtt hrt p resan. Spenderade ju natten i bilen d vi krt de 106mil frn moskva.
Och gick rtt fint s hller verkligen inte med alla som sger att man inte ska kra p natten. De r ju enklare med mindre trafik

Men andra risker kar ju som ifall bilen pajjar eller ntt.
Men kulturen hr r helt olik ngot annat jag sett! Skulle tanka och kpa varmkorv red Bull, s ber vakten brevid att plocka en ur kylen t mig. S han vnder sig om och i min chock fick jag se att att han hade ju fan ett automatvapen p skuldran utav gammal model (vldigt likt de i gamla Goa cod).
Samma sak p nsta tap (fick inte tankat s m). Nr jag kliver ur bilen s kommer en militr kldd man fram och vill tanka bilen t mig medans jag betalar, visst tnkte jag s gick in och snacka lite ingen stress kompisen sov ju! Men goo chock han fick nr han vakna av att militren stig och ryckte i bilen och svrde fr att f upp tanklocket
Drog ven in p Ikea idag och fick i oss kttbullar och mos med flder saft
Ska fixa upp nn bild ikvll men nu ska vi leta localfood