Hur blir jag en bra barberare? Utbildning? Lrling?
TIPS SKES!
Hur ger jag en behaglig rakning?
Efter behandling efter rakning?
vad r viktigt med en barberares salong?
Vad ska en barberare ha fr attityd?
Hur blir jag en bra barberare? Utbildning? Lrling?
TIPS SKES!
Hur ger jag en behaglig rakning?
Efter behandling efter rakning?
Tack p frhand!
Finns det verkligen riktiga barberare kvar? Vet om att USA och England har sina svarta kvar men tror inte jag sett ngon i Sverige p r.. Nufrtiden har vi frisrer och r dom mn s kan dom bara gra slingor
Hur du utbildar dig har jag tyvrr ingen aning om, vet bara att utomlands s r det vanligt med att man skickar ivg grabbarna till "Barber School" dr dom fr praktisera hos en barber och via honom frtjna sin stol.
Dr skall det sjlvklart ing after balm, rakvatten samt kaffe
Avslappnad stmning, att man kan kpa kvalitets raktvlar, krmer borstar och att barberaren kan hjlpa till med slipning av rakknivar.
Absolut tystnadsplikt frn barberaren
Min frisr, av utlndsk hrkomst brukar ofta efter klippning raka mig me kniv om jag knner fr d!
Skulle vara perfekt ifall de fanns en barerare som man kunde g till en-tv gnger i veckan och f sitt skgg fixat! Det blir mkt bttre me kniv n med vanlig hyvel tycker jag!
Min frisr, av utlndsk hrkomst brukar ofta efter klippning raka mig me kniv om jag knner fr d!
Skulle vara perfekt ifall de fanns en barerare som man kunde g till en-tv gnger i veckan och f sitt skgg fixat! Det blir mkt bttre me kniv n med vanlig hyvel tycker jag!
Om jag inte r helt fel ute s finns det allt fler barberare i Sverige, de verkar ploppa upp som svampar efter regn
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!