• 1
  • 2
2011-09-25, 18:54
Medlem
Tja jag undrar en sak, jag har brjat ta slimex som innehller samma saker som reductil. Brjade med det idag. Och jag tar 15mg dock knner jag mig inte s mtt r ganska hungrig.. Hur lng tid tar de tills man brjar knna efter verkan av pillret?
Citera
2011-09-25, 19:05
Medlem
Slingshots avatar
Fel forumsdel.

D -> Doping och dopingpreparat
Citera
2011-09-25, 19:14
Medlem
thefuckingbitchs avatar
Frsta dagen s knde jag inte ett piss, mdde lite illa ngon halvtimme efter men t som vanligt..
Ngra dagar senare s satt ja en kompis bestllt varsin lilla menyn, jag orkade halva hamburgaren + ca 5 pommes, sen mdde jag skit resten av kvllen. Jag var inte ens sugen p choklad som min kompis hade kpt. Jag sger annars aldrig nej till choklad

Testa ta tabletterna i ngon vecka knner du inte ngot s hr av dig till dom som slde =)
Citera
2011-09-25, 19:17
Medlem
Glomgolds avatar
Jag krde slimex i mer n en vecka, ca 20-25 dagar. Det gav ingenting iaf. Men de var kanske dliga tabbar. Sibutramin ska ju fungera.
Citera
2011-09-25, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Jag krde slimex i mer n en vecka, ca 20-25 dagar. Det gav ingenting iaf. Men de var kanske dliga tabbar. Sibutramin ska ju fungera.

fanns det inte massa "fake" p slimex?
tjejen min krde de dr lidau hau eller vad fan de htte! ha ha...de funkade bra som fan..
r vl i princip samma sak..
Citera
2011-09-25, 19:36
Medlem
thefuckingbitchs avatar
Citat:

Jag kr Sibutramin nu, funkar likadant som Slimex, Det r typ samma bara det att dom har bytt namn, eftersom det inte fr sljas egentligen. Det sa iaf frsljarna till mig.
Citera
2011-09-25, 19:37
Medlem
Ja jag fr vl testa dom ett tag till, svrt att veta om de r fejk eller inte det som r jobbigt.. Svrt att hitta bra sida att kpa ifrn
Citera
2011-09-25, 19:42
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaningenting
fanns det inte massa "fake" p slimex?
tjejen min krde de dr lidau hau eller vad fan de htte! ha ha...de funkade bra som fan..
r vl i princip samma sak..
Skert.
Citera
2011-09-25, 19:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Sibutramin ska ju fungera.
Funkar bara fr vissa individer.
Citera
2011-09-25, 20:52
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Funkar bara fr vissa individer.
Jaha, de visste jag inte.
Citera
2011-09-26, 22:52
Medlem
Vart har ni kpt ifrn? Jag t sibutramine/slimex i mer n 30 dagar och gick ner ca 5 kg, men sidan jag kpte ifrn ligger nere nu Vart kan jag kpa mirakelmedicinen nu? Har ngra kilon kvar tills jag ntt min drmvikt
Citera
2011-12-09, 18:41
Medlem
Jag bestller frn http://sibutramin.nu/ Gtt ner frn stl 31 till 26-27 p jeans & r skitnjd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in