2020-08-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Skulle aldrig haft oskyddat samlag med thailändskan i jägarna. drog förmodligen på sig nåt där.
Filippinska var hon väl?
Citera
2020-08-12, 20:46
Medlem
Proras avatar
Alltid tråkigt när folk dör relativt unga, men jag känner faktiskt inte igen honom. Har aldrig hört talas om honom.

I någon av artiklarna i kvällspressen lät en av de tillfrågade "vännerna" antyda att han kunde vara "besvärlig" att ha att göra med. Översatt till rikssvenska betyder det en person som du inte ska ta i med tång.

Kändisnivå i paritet med Lennart Jäkel skulle jag säga. Det är ändå en smula egendomligt att vissa skådisar fäster sig i medvetandet, medan andra flyger förbi. Precis som folk i verkliga livet
Citera
2020-08-12, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinnaLinna
Var inte Forsmark det också? Ingen fru, inga barn.. ?

Göran drog sig inte för att försöka hångla upp folk vare sig de ville eller inte då han var kalas (vilket han ju var mer ofta än sällan). Har aldrig sett han gå efter något annat än kvinnor, och alla jag vet om som han varit efter är också det. Tror inte han skulle haft omdöme nog att inte gå efter en kille på fyllan om han hade haft den läggningen.
Tror mest han var evig singel för att han var knepig att ha att göra med i längden
Citera
2020-08-12, 20:55
Medlem
MinnaLinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Göran drog sig inte för att försöka hångla upp folk vare sig de ville eller inte då han var kalas (vilket han ju var mer ofta än sällan). Har aldrig sett han gå efter något annat än kvinnor, och alla jag vet om som han varit efter är också det. Tror inte han skulle haft omdöme nog att inte gå efter en kille på fyllan om han hade haft den läggningen.
Tror mest han var evig singel för att han var knepig att ha att göra med i längden

Ok verkade bara som en man var skriven på hans adress, kan ju vara en inneboende
Citera
2020-08-12, 21:11
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Skulle aldrig haft oskyddat samlag med thailändskan i jägarna. drog förmodligen på sig nåt där.

Det var väl ändå Lennart Jähkel?
Citera
2020-08-12, 21:12
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Det var väl ändå Lennart Jähkel?

De drog väl över henne hela gänget eller minns jag helt galet.
Citera
2020-08-12, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Tror du blandade ihop honom med en annan norrlänning som tyvärr dog på scen för typ 10 år sedan. Lasse Eriksson https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rn-dog-pa-scen

WTF är HAN död också. Nu blev jag väldigt överasskad.

För övrigt satt jag på Forsmarks stammishak "Greens" idag när jag fick Omnio om att han var död. Det kändes lite konstigt då det var ett bra tag sedan jag var där senast.

Hahaha här har jag datumet för senast jag var på Greens. Jag verkar fan vara en Forsmark-stalkare av rang och helt omedvetet.

(FB) Göran Forsmark på dekis

Kom även på nu att jag faktiskt åkt tåg från GBG med honom, i restaurangvagnen, och druckit/bjudits på bistrons rödtjut. detta var 2012 och jag hade precis varit och vunnit lite cash på postkodmijonären och han hade gjort någon pjäs.
Senast redigerad av B.Dowie 2020-08-12 kl. 21:25.
Citera
2020-08-12, 21:22
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Kan vara jag som minns fel. Nån annan får svara på det. Men ang Göran träffade honom några gånger jag också väldigt trevlig men han hade inte många nyktra dagar per år. Skulle man till krogen i sumpan en kväll så träffade man på honom ofta.
Citera
2020-08-12, 22:07
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
WTF är HAN död också. Nu blev jag väldigt överasskad.

För övrigt satt jag på Forsmarks stammishak "Greens" idag när jag fick Omnio om att han var död. Det kändes lite konstigt då det var ett bra tag sedan jag var där senast.

Hahaha här har jag datumet för senast jag var på Greens. Jag verkar fan vara en Forsmark-stalkare av rang och helt omedvetet.

(FB) Göran Forsmark på dekis

Kom även på nu att jag faktiskt åkt tåg från GBG med honom, i restaurangvagnen, och druckit/bjudits på bistrons rödtjut. detta var 2012 och jag hade precis varit och vunnit lite cash på postkodmijonären och han hade gjort någon pjäs.
Den här biten information blev ju plötsligt väldigt relevant nu:
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Han var på Greens i sumpan idag. Kom i taxi, kryckan var med och pratade högt i telefon om att han haft Corona ett tag.
Citera
2020-08-12, 22:16
Medlem
FatFreddysCats avatar
Sprungit på honom många ggr under årens lopp på diverse krogar i Sumpan. Greens & Bishops för att nämna två hak tex.

Alltid välklädd, alltid jäkligt (oftast iaf) packad. Men aldrig störig på något sätt, tvärtom så fick jag uppfattningen om en trevlig prick, dock med alkoholproblem som sagt.

Ingen hemlighet direkt att han hade stora alkoholproblem. Sen om han dog av sviterna av det eller annat återstår att se.

Vila i frid Göran. Verkade som sagt vara en hygglig prick.
Citera
2020-08-12, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Nu vet jag att det finns färdiga nekrologer på många. Verkar även varit så med Göran om jag tolkar denna rubrik rätt.

https://ibb.co/wskzC7r
Japp, det ligger förberett, ibland i åratal, i väntan på användning.
Händer även att det publiceras av misstag innan personen ifråga hunnit dö. Har för mig att det hände Kamprad t ex.
Citera
2020-08-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ja tyvärr var det så. Fy fan, jobbig scen i en jobbig men bra film. Jag såg om den häromåret, är absolut en av de bättre svenska produktionerna. Fick Tomas Norström en guldbagge? Eller var det Jähkel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in