Jag har aldrig haft problem med baksmälla, aldrig blivit sängliggande eller illamående dagen efter. Lite huvudvärk och törstig, men ett glas vatten har alltid löst det.
Senaste 3-4 veckorna har det blivit helt tvärtom dock, jag har spytt varje dag efter jag krökat. Magont och illamående.
Har inte druckit lika mycket på senare tid som förrut och nu innan jag började bli bakis så hade jag inte druckit på några veckor, men då var det ingen baksmälla.
Jag hade också en sån period. Vaknade runt 7 tiden av att jag skulle spy, sprang till toan o spydde om och om igen tills det inte fanns något att spy upp. Nu på senaste tiden slipper jag det som tur är, det är fan det värsta som finns. Kunde spy upp emot 6 ggr, hemskt.
Brukar oftast bara bli så när jag dricker öl av någon konstig anledning
Du börjar bli gammal och sliten! Ta en återställare på morgonen när du börjar må illa, men bara en sen in me lite frukost så flyter dagen på utan problem
Du kanske börjar bli gammal? Eller har du varit mer stressad eller liknande under senaste tiden? Själv kan jag märka av värre bakfyllor om jag har en stressigare period.
Åldern är det nog inte, 20 vårar bara
Ingen fysisk stress, men emotionell stress har jag haft mycket senaste tiden.. Väldigt mycket.
Så du tror att det beror på det, och inte att det är något i kroppen som fuckat ur så jag inte klarar av alkoholen?
Åldern är det nog inte, 20 vårar bara
Ingen fysisk stress, men emotionell stress har jag haft mycket senaste tiden.. Väldigt mycket.
Så du tror att det beror på det, och inte att det är något i kroppen som fuckat ur så jag inte klarar av alkoholen?
Mycket möjligt att det är pga stressen. Kroppen mår ju inte lika bra då så det är ju inte konstigt om du mår mycket sämre efter alkohol då jämfört med förr.
Jag lider av exakt samma problem vilket har medfört att jag har slutat dricka helt och hållet.
Jag minns att det enda jag kunde få i mig när jag blev sådär var fil så ta och pröva det du med.
Tror ej att du behöver vård men du borde nog åtminstone ta en paus från alkoholen för att din kropp verkar ju verkligen inte må bra av den.
Senast redigerad av cutcut1337 2012-02-17 kl. 06:48.
Du kanske blivit känsligare för alkohol.
Men förmodligen är det inte nåt farligt, att spy när man är bakis är kroppens sätt att rena sig.
Men att spy på bakfyllan tycker jag är riktigt skönt efteråt, ibland om man vaknar och mår superilla brukar jag gå och stoppa fingrarna i halsen. även om det inte kommer nåt så försvinner kräkreflexen och när det är ännu värre brukar jag stoppa fingrarna i halsen före varje måltid så att jag kan äta utan att det känns som att jag kommer spy upp allt :P
Exakt så här är det för mig! Är också 20, kunde dricka galet mycket innan utan att bli bakis - hade aldrig varit bakis men så någon gång när jag var 19 så började jag på lchf och sedan dess spyr jag alltid om jag vill bli "lite" full, även om jag börjar kvällen med whiskey så är det 100% spya kl 7 nästa morgon haha.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!