2010-02-15, 02:36
Medlem
Multicriminals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitum
Fick den här lilla flaskan av en vän ett tag sen ( http://pici.se/pictures/GaCdaZiCp.jpg ), nu är den dock slut och jag letar efter den riktiga- någon som vet hur den riktiga flaskan ser ut?

Kan det vara denna? http://www.theperfumeshop.com/fcp/product/mens-fragrances/Diesel/Only-The-Brave/6753

Japp, det är Diesel Only The Brave(knytnäven).
Citera
2010-02-15, 15:47
Medlem
thefastlifes avatar
Köpte Issey Miyake's L'Eau Bleue d'Issey häromdagen. Fan va den luktar underbart Tillomed min mamma gillar den som egentligen är väldigt känslig för parfymer pga allergi.
Citera
2010-02-19, 21:49
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefastlife
Köpte Issey Miyake's L'Eau Bleue d'Issey häromdagen. Fan va den luktar underbart Tillomed min mamma gillar den som egentligen är väldigt känslig för parfymer pga allergi.

Säger man A så säger man B?
Vart införskaffades den?
Citera
2010-02-20, 20:31
Medlem
thefastlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Säger man A så säger man B?
Vart införskaffades den?

A6 Parfymeri (jönköping). Hon som jobbar där (antar att hon äger butiken) var riktigt kunnig. Jag gick in och frågade om hon hade Givenchy Xeryus, men det hade hon inte. Så hon frågade vad jag gillade för parfymer i övrigt och gav mig detta förslaget. Jag tog ett prov på armen och gick iväg, efter lite sniffande 30min senare var jag fast

Men jag vill så himla gärna få tag på Xeryus.. Skulle till Aiya Napa i somras och ville ha med en så liten flaska som möjligt. Min far hittade då en jätteliten flaska Xeryus som jag snodde med mig. Jag älskar den doften men tyvärr är den slut nu. Jag vet att det lanserades en ny version av den 2007 men jag hade orginalet som kom på 90-talet. Är det någon som vet om det är någon större skillnad på dem?
Citera
2010-02-22, 21:47
Medlem
Själv kör jag med Armani Code, Dolce Gabanna Light Blue, Calvin Klein In2U, Puma Jamaica, Lacoste Essential, Dior Sport, nån Hugo Boss.

D&G och Armani är helt klart bäst. Ganska också kommer köpa Paco Rabanne. Finns även Best of Chevignon som jag letat efter i alla butiker utan att hitta den.
Citera
2010-02-22, 21:54
Medlem
tjack chiraqs avatar
Armani Code, Hugo Boss in motion och DKNY Red Delicious.

Armani är helt klart storfavoriten, mest för att jag tycker de andra (framförallt DKNY) luktar sötare och mindre man Inget illa menat, jag tycker om alla tre men som sagt. De fyller sin funktion vid olika tillfällen
Citera
2010-02-25, 11:33
Medlem
simels avatar
favoriten för tillfället är D&G the one .annars har ja ralph l ,dkny, dior och diesel hemma .
Citera
2010-02-25, 19:10
Medlem
Wzzys avatar
All time favoriten är Armanis Aqua di gio.
Citera
2010-02-25, 19:35
Medlem
Multicriminals avatar
Paco Rabanne parfymerna är svårslagna, från blackXS och nu 1Million..
Citera
2010-02-25, 21:02
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefastlife

issey är skiten. Är ute efter deras snygga armbandsur med, men de är svåra att hitta i Sverige.
Citera
2010-03-05, 02:50
Medlem
adisban1s avatar
Paco Rabanne 1 million.
Citera
2010-03-10, 20:09
Medlem
1C0NSs avatar
Skulle vilja ha en parfym som luktar lite sommar känsla fast ändå ha en halv kryddig lukt i samma veva. Någon som har något tips?

Pris spelar ingen roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in