Måste bara för sakens skull klargöra att jag inte är någon invandrarungdom, en äkta svensk viking det är vad jag är, sådeså...
Blir bar tvungen att fråga hade vikingarna verkligen parfym???
Tycker det värkar ganska omanligt att ha parfym, börjar man lukta för illa tar man en dusch Punkt Jävla Dubbelslut...
Köpte av en slump två till Demeter-dofter: Rain och Wet garden. Bägge alldeles utmärkta, även om jag tycker Wet garden kanske är lite tjejig. Så jag blandar den med Earthworm. Börjar bli sugen på att maila dem och fråga om man kan få rabatt om man beställer ett paket med alla dofterna. ~200 dofter blir nog dessvärre dyrt, även i småflaskor.
Jag får verkligen inte nog utav Burberry London. Helt otrolig. Enda jag är lite orolig över är dens hållbarhet, alltså hur länge doften sitter i. Har hört en del om att den inte alls håller speciellt länge....
Visserligen passar nog denna doft kanske lite bättre till hösten/vintern - men jag skiter i det!
Jag får verkligen inte nog utav Burberry London. Helt otrolig. Enda jag är lite orolig över är dens hållbarhet, alltså hur länge doften sitter i. Har hört en del om att den inte alls håller speciellt länge....
Visserligen passar nog denna doft kanske lite bättre till hösten/vintern - men jag skiter i det!
@ irrbloss (som verkar vara aktivast och mest kunnig i tråden)
Jag är en 18 årig sportig kille som rör på mig mycket. Skulle vilja ha en doft som passar nu till sommaren, gärna frisk citrus. Har så extremt svårt att bestämma mig. Måste vara något som de 16-18 åriga flickorna gillar såklart ;
Undrar även om Lacoste - style in play som ngn nämnde är bra isåfall? vill inte ha ngn armani som 90% av befolkningen har.
tack på förhand!
Hej Mysleif, välkommen t Flashback!
Jag hade en calvin klein parfym som doftade väldigt mkt citron f några år sen...minns tyvärr inte vad den hette. Jäkligt schysst var den dock - tills flaskan gick sönder mot badrumsgolvet
Vilken tycker ni är den absolut bästa utgångs/kvälls doften? Lite tyngre doft kanske, lite mer elegans. Vilka/vilken brukar ni köra? Ingen omöjlig som man inte kan finna i affärerna, man vill ju gärna testa de ni rekommenderar.