Citat:
Ursprungligen postat av
LaCucaracha
De gånger jag beställt från EN har det tagit drygt en vecka så jag tror du kan vara lugn någon arbetsdag till. Vad säger trackingnumret?
Edit: Problemet är att det verkar som Posten tar över leveransen från DHL (och när man då söker på DHL's sida ser det ut som det har fastnat på 60% om jag inte minns fel) när det kommer till Sverige vilket gör att DHL's kollinummer ändras till ett nytt som funkar på Posten. Man får ringa posten och uppge kollinumret från DHL så kan dom ge dig ett nytt du kan söka på posten.se med sen.
Edit 2: Vad har du beställt för kul btw?
Ja jag ska nog vänta några dagar till, Essenza Nobile är seriösa så tror jag kan vara lugn...det är bara dhl som är lite seg men som sakt jag väntar senast till på onsdag.
Det blev Creed - Aventus - 120 ml + 3 samples= maison francis kurkdijan - apom pour homme,musc ravegur och amouage - honour man.
När jag luktade på min Aventus sample så blev jag fast direkt, villken doft! Ni vet den där känslan när man egentligen hittat det man sökt i evigheter, den där speciella parfymen! När jag får Aventus så ska jag kasta alla mina parfymer i paperskorgen!! Haha

Modern klassiker som passar alla åldrar och det är bara + att den är dyr så att inte så många kan ha den!