Citat:
Ursprungligen postat av
Nic78
Parfumdreams ligger bra till prismässigt, jag minns att du nämnt rabattkoden tidigare. Ja 1740 är en riktigt mysig doft, jag har 15 € rabatt på en 120ml flaska sen jag beställt samples från HdP tidigare så det blir nog ett köp av den för eller senare. Har samples från samtliga av Olfactive Studios dofter hemma och de två du nämner tycker jag definitivt är trevligast. Jag har inte testat IB. Har faktiskt inte testat någon doft från Parfums MDCI då jag har fått för mig att deras parfymer verkar grymt överprissatta och det har gjort mig ointresserad. Jag vill gärna kunna köpa en flaska av en doft jag gillar.

Det finns två högintressanta från MDCI; Invasion Barbare och Chypre Palatin. Visst är de dyra, men Clive Christian no.1 kostar 4-5k

, allt är relativt... Dessutom finns det 100ml aluminium flaskor till samma pris som ~60-70ml (de överfyller flaskorna) glasflaskorna om man beställer direkt från tillverkaren och säger att man hellre vill ha mer ml (fast i en fulare flaska då)
Har hört att CC No.1 ska vara nåt utöver det vanliga men 4-5k är helt utanför min budget, däremot ~1900kr för ~65 eller 100ml IB är SÅ värt det, den är helt jävla underbar, fantastisk projektion och hållbarhet också... jag känner fortfarande IB klart och tydligt kring kragen på min jacka som jag bar för kanske 2 veckor sen