Någon som testat Miller Harris? Jag läste massa positiva saker om några av henens dofter så jag var tvungen att slå till på två blindköp. Sedan har jag även läst lite negativt, men skit samma

.
Feuilles de Tabac
Har fått enbart femmor på Luckyscent och har beskrivits som den bästa tobaksdoften någonsin om man söker runt på lite forum.
Tillverkarens beskrivning
Dofter av riklig skog, tobaksblad och kryddor tar dig till romantiska brasserier. Kubansk cascarilla-olja och kryddpeppar ger en personlig öppning, med kontraster av ett kylande hjärta med barr och sammetslen salvia samtidigt som krämiga tonkabönor och malaysisk patchouli slutför basen med suggestiva dofter.
En recension
La Fumee
Tillverkarens beskrivning
Virvlande vindar av rökelser omsluter sig i en torr och sensuell skog i en dramatisk komposition av citrus, rökelser, kryddor och trä. Klipprosor och kardemumma från Guatemala öppnar tillsammans med korianderfrön och egyptisk kummin i en kombination med elemi från Filippinerna och rökelser från Jemen.
Ett djupt och rökigt hjärta följer hand i hand med cederträ från Marocko. Santal Mysore ger en doftande tändning till en flammande, spansk citrus med björktjära som slutligen ger ett intryck av glöd och rök med dofter av trä och amber.
Båda dessa dofter verkar vara utmärkta höstdofter.
Letade efter dem på Luckyscent men var tydligen slutsålda, så jag gick till prisjakt utan större hopp om att de skulle finnas i Sverige, men tydligen fanns de på några ställen - och i lager dessutom

.
Beställde mina på eleven.se med rabattkod för 688.50:-/st. Helt ok pris för nisch, sedan får man hoppas att de motsvarar förväntningarna.
Vore kul att höra om någon annan har testat några Miller Harris-dofter?