2013-06-18, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av injection
Det var så nära att jag skrev "Wtf! suck my dick."
Hahaha!
Citera
2013-06-18, 21:16
Medlem
NirvanAs avatar
Finns det nån parfym som är som Chypre Palatin fast har mycket lägre pris? Börjar gilla denna skarpt faktiskt........ doh.
Citera
2013-06-18, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Jaha, då verkar det som jag kommer få lägga till Frederic Malle - Musc Ravageur på min "att köpa"-lista. Slängde på mig lite nu och denna gillas skarpt! Känns som en enkel och bra parfym att bära ofta.
Vänta tills drydown och se, den blir bara bättre.
Måste ändå fråga... tycker du att den luktar gubbe? Vad doftar den på dig?
Citera
2013-06-18, 21:21
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Sounds good! Nä det låter som en parfym för kalla vinter dagar. Känner du någon peppar av den?

Det kan nog ha varit lite peppar i den, det var rätt länge sen jag provade den så jag minns inte riktigt. Hade ett sample hemma förut men blev inte tillräckligt imponerad för att köpa den.
Citera
2013-06-18, 21:29
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Tycker inte den doftar gubbe. Däremot väldigt märkligt i början.
Citera
2013-06-18, 21:30
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Jaha, då verkar det som jag kommer få lägga till Frederic Malle - Musc Ravageur på min "att köpa"-lista. Slängde på mig lite nu och denna gillas skarpt! Känns som en enkel och bra parfym att bära ofta.

Säg till om du hittar den till ett bra pris, har själv ett längre tag tänkte att beställa en flaska.
Citera
2013-06-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Tycker inte den doftar gubbe. Däremot väldigt märkligt i början.
Ja, konstig är den.
Citera
2013-06-18, 21:49
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:

Nej, inte gubbe. Däremot tycker jag den efter ett tag påminner lite om just Chypre Palatin som nämndes precis. Får ganska mycket vanilj blandat med vad jag antar är mysk. Lite frän samtidigt som den är mjuk.
Citera
2013-06-18, 22:00
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Köpte du från Bloomify.se? Ge gärna omdöme om sidan, om den är grön och håller vad den lovar när det gäller leveranstid, förpackning osv, har nämligen läst lite mindre bra recensioner på deras facebook och prisjakt (lång leveranstid, skickat fel produkter, skadade förpackningar osv)

Ja precis. Då får jag hoppas att den kommer fram hel.
När jag skulle betala med direktbetalning blev det fel säkert 5-6gr så jag fick köra kontokort istället.
Men det är inte hundra procent att det var deras fel. Men första gången jag har råkat ut för det.
Citera
2013-06-18, 22:28
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Säg till om du hittar den till ett bra pris, har själv ett längre tag tänkte att beställa en flaska.
Finns till hyfsade priser COW om man vill hålla sig inom landets gränser.
Citera
2013-06-18, 22:42
Medlem
NirvanAs avatar
Håller på att konfigurera ihop en samplebeställning på surrendertochance

Millisime Imperal
Royal Oud
Tabarome
Tobacco Vanille
Musc Ravageur
Ambre Narguile

Vill helst göra en större istället för 2-3 samples hit och dit, så, vilka fler kan vara värda att titta in? Svårt att säga vad jag söker, men något ni tror jag gillar baserat vad jag skrivit i tråden genom månaderna som gått och vilka jag håller högt osv

Har resonerat som så att:
Tobacco Vanille, Ambre Narguile har jag varit nyfiken på länge, Jag vill testa några andra Creed som folk rekommenderat här, Musc Ravageur kanske kan vara en aning billigare varian av parfym åt Chypre Palatin hållet(?)

Verkar inte finnas så mycket design/vanliga, så kunde inte hitta sample av Individuel eller Bogart Pour Homme, men de är ju å andra sidan inte så dyra...
Citera
2013-06-18, 23:02
Medlem
injections avatar
Kan någon hjälpa mig? Dem skickade samma e-mail tillbaka...If you do not have a utility bill, please kindly send us a copy of your Mastercard credit card statement BLA BLA BLA BLA....JÄVLA HELVETE! nu vill jag inte ha någon jävla parfym!!! hur ska jag göra? ska jag bara skriva att jag inte vill ha parfymen och att jag vill ha mina pengar tillbaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in