2012-10-19, 18:32
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Jag har läst och hört bra om "Aqua Universalis Forte" också ifrån MFK... Kanske kan vara något för er som gillar MFK
Man kan beställa fyra valfria samples för, ja nu har jag glömt hur mycket, men det var inte så farligt. Jag tänkte även slänga med ett sådant paket när jag beställer.
Citera
2012-10-19, 18:36
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Man kan beställa fyra valfria samples för, ja nu har jag glömt hur mycket, men det var inte så farligt. Jag tänkte även slänga med ett sådant paket när jag beställer.
12 euro för 4 2ml samples
Citera
2012-10-19, 23:03
Medlem
NirvanAs avatar
Finns det nån sample försäljning inom EU så man slipper tull/extra avgifter samt snabbare leveranstid etc?
Citera
2012-10-20, 07:38
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Finns det nån sample försäljning inom EU så man slipper tull/extra avgifter samt snabbare leveranstid etc?
Finns säkert men känner inte till någon personligen. Annars har jag bra erfarenheter från luckyscent.com. Ingen tull/extra avgifter, billig frakt, hyffsat snabb leverans (ca 1 vecka).
Citera
2012-10-20, 11:14
Medlem
Tankar kring:

Calvin Klein Euphoria Intense
Carolina Herrera Sexy Men
Paul Smith Man

?
Citera
2012-10-20, 19:23
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Lumiere Noire är underbar, har tänkt beställa full flaska, men det har inte blivit av än.
Kan inte göra annat än att hålla med

Riktigt grym! Straight to heaven, som jag testade samtidigt, bleknar i jämförelse. Tyckte till en början att den var lite lik Bulgari Man men sen hände något helt annat. Så nu är även jag sugen på att beställa en hel flaska.
Citera
2012-10-21, 17:34
Medlem
Förresten, finns det någon parfymfantast här som kan berätta hur det här med parfymprover fungerar? Kostnad, frakt och var man beställer osv?

Har tänkt kolla hur vissa (kända) parfymer funkar på min kropp och det kan man ju inte göra i en parfymaffär
Citera
2012-10-21, 18:15
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gitarrguden
Förresten, finns det någon parfymfantast här som kan berätta hur det här med parfymprover fungerar? Kostnad, frakt och var man beställer osv?

Har tänkt kolla hur vissa (kända) parfymer funkar på min kropp och det kan man ju inte göra i en parfymaffär
Finns massor av bra tips i tråden. Men för att vara snäll så: www.luckyscent.com , www.theperfumedcourt.com

Parfymaffärer är ju perfekta att prova i, se till att inte ha någon annan doft på dig innan bara.
Be om att få testa på huden eller testa själv om flaskorna finns framme, som på Kicks.
Citera
2012-10-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kumho
Finns massor av bra tips i tråden. Men för att vara snäll så: www.luckyscent.com , www.theperfumedcourt.com

Parfymaffärer är ju perfekta att prova i, se till att inte ha någon annan doft på dig innan bara.
Be om att få testa på huden eller testa själv om flaskorna finns framme, som på Kicks.

Jo, men man vill ju få full effekt, alltså även hjärtnoterna och den avslutande doften ska kika på länkarna
Citera
2012-10-22, 00:46
Medlem
Någon här som provat Lubin - Idole de Lubin ?
Citera
2012-10-22, 14:50
Medlem
Rekommenderar er alla att ta er till NK Stockholm och dofta på Xerjoff Casamorati 1888 Lira.
Jag måste skaffa mig en flaska av detta så snabbt som möjligt, 1600 kr för 75 ml är riktigt dyrt, men det luktar så jävla gott! Lukta på den, ni ångrar er absolut inte.
Citera
2012-10-22, 14:55
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Rekommenderar er alla att ta er till NK Stockholm och dofta på Xerjoff Casamorati 1888 Lira.
Jag måste skaffa mig en flaska av detta så snabbt som möjligt, 1600 kr för 75 ml är riktigt dyrt, men det luktar så jävla gott! Lukta på den, ni ångrar er absolut inte.
Smärtgränsen för parfym för mig ligger vid 1000kr, allt över det kan jag bara inte betala oavsett hur gott det luktar, det är helt enkelt inte värt det

Du kan ju beskriva doften, vilken parfym den kanske har likheter med, osv osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in