2012-10-07, 14:39
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Köpte sista exemplaret på NK och fick betala 950 för 100ml ett ganska rimligt pris för en niche doft.
Tusan också. Då hann du före mig Antar att det var i sthlm. Jaja, får invänta de nyligen beställda doftproverna istället.
Citera
2012-10-07, 15:49
Medlem
Ayla666s avatar
Hej,har beställt den här Acqua di Parma Colonia Essenza ,utan att provat eller någonsin luktat på den. Nån som känner till den??
Citera
2012-10-07, 16:20
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayla666
Hej,har beställt den här Acqua di Parma Colonia Essenza ,utan att provat eller någonsin luktat på den. Nån som känner till den??
Japp. Kör med den själv och gillar den.
Citera
2012-10-07, 18:49
Medlem
Ayla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Japp. Kör med den själv och gillar den.

Ok,kan du säga nån den påminer om?? Är den "tung"? Luktar den länge??
Citera
2012-10-07, 19:04
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayla666
Ok,kan du säga nån den påminer om?? Är den "tung"? Luktar den länge??
Den påminner såklart om vanliga Colonia men är lite mer, missförstå mig rätt nu, manlig. Underbar toppnot i citrus som sedan blir mer kryddig men ändå med bibehållen citruston. På mig håller den sig väldigt länge. Betydligt längre än div EDT & EDP jag har. Ett säkert kort helt enkelt
Citera
2012-10-07, 20:17
Medlem
Beställde "YSL La Nuit de L'homme" tidigare. Jag har originalet och EDP-versionen av La Nuit. Köper denna mer för att ha i kollektionen. Den är nog lite vanlig därute, men den får fungera som komplement i samlingen.
Citera
2012-10-07, 20:30
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Beställde "YSL La Nuit de L'homme" tidigare. Jag har originalet och EDP-versionen av La Nuit. Köper denna mer för att ha i kollektionen. Den är nog lite vanlig därute, men den får fungera som komplement i samlingen.
När vi ändå är inne på flankers eller
Har testat den men tyckte den kändes ganska medioker på mig. Som en mer kryddig L'homme. Å den tycker jag personligen är lite småsliskig.
Citera
2012-10-07, 22:40
Medlem
Citat:
När vi ändå är inne på flankers eller
Har testat den men tyckte den kändes ganska medioker på mig. Som en mer kryddig L'homme. Å den tycker jag personligen är lite småsliskig.
För att vara en designerdoft så tycker jag att hela "L'homme-serien" är genomgående bra. Inga märkvärdiga dofter, kanske, men fortfarande i min mening prisvärda... Finns verkligen mycket skräp därute nu. Fick även denna till ett mycket bra pris, så kunde inte säga nej.
Citera
2012-10-08, 07:56
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
För att vara en designerdoft så tycker jag att hela "L'homme-serien" är genomgående bra. Inga märkvärdiga dofter, kanske, men fortfarande i min mening prisvärda... Finns verkligen mycket skräp därute nu. Fick även denna till ett mycket bra pris, så kunde inte säga nej.
Klart det finns bra designerdofter. Jag funderar själv på att köpa Narciso Rodriguez For Him
Citera
2012-10-08, 08:13
Medlem
Citat:
Klart det finns bra designerdofter. Jag funderar själv på att köpa Narciso Rodriguez For Him
Det rekommenderar jag att du gör! Otroligt fin doft.
Citera
2012-10-08, 08:45
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Det rekommenderar jag att du gör! Otroligt fin doft.
Jag vet, har haft den tidigare
Citera
2012-10-08, 19:54
Medlem
3rds avatar
Jag hittar inget om det är någon som har erfarenhet av Floris. Floris Santal har jag läst mycket bra om men inte testat själv. Någon som vet om Floris är något att ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in