Flashback bygger pepparkakshus!
2006-01-27, 22:58
Bannlyst
Sordid, sa det ar darfor jag har tjejer sniffandes pa mig nar jag kastar pa mig parfym. De pratar bakochframspraket nar de sager att jag luktar riktigt javla gott?

Personligen kor jag med Bjorn Borg 109, och har gjort ett ett bra antal ar. Kan rekomenderas. Damerna gillar den iaf

Peace.

edit:
Vafan?! Gick precis in pa bjornborg.se och kollade produkter, ser inte ut som att dom inte har den langre Tur att man har en flaska kvar iaf..
Citera
2006-01-27, 23:01
Feh, det handlar om preferenser. Har man vett nog att bara ta lite kan det vara helt okej- men folk luktar sexigare när de bara luktar rent- för mig, personligen. Jag betvivlar inte att övriga parfymmolnsduschade kvinnor gillar din doft! :P
Citera
2006-01-27, 23:37
Medlem
MisterGGs avatar
Äh det är fräscht med parfym, dock inte i raggarduschstuk..

Jag har

Armani- Acqua Di Gio
Del Mar- Baldessarini
Ralph Luren - Romance silver (favoriten just nu)
Davidoff- Cool water Deep
Armani- Black
Dolce gabana (eller hur fan det nu stavas)- Baldessarini

Samtliga med matchande deo samt duschtvål.
Citera
2006-01-28, 00:13
Medlem
SebbeBoys avatar
Armani- Aqua Di Gio
Ralph Lauren - Romance
Armani- white
ralph lauren - polo sport
burberry - brit
Citera
2006-01-28, 10:31
Medlem
The Messengers avatar
Klart man ska ha parfym på sig, i resonabel mängd.

Boss in Motion (silver)
Boss in Motion (Blå)
Boss in Motion (Grön)
Boss Dark Blue
Jean Paul Gaultier
Polo Sport
CK One

Kan rekommendera någon av Hugo Boss dofter, grymt sköna..
Citera
2006-01-28, 11:09
Medlem
Calico Jacks avatar
Av de som jag har nu som jag nämnde ovan vill jag verkligen rekommendera Gucci (Envy) och den nya Armani (Black Code). Kom ihåg Black code är inte detsamma som Armanis Black. Det är stor skillnad på lukt. Jag hade Armani Black och den tyckte jag inte om. Ni måste bara in och prova Guccis Envy. Jag kan säga så här, ni kommer att få höra många positiva kommentarer från brudar då.

En annan som jag inte vill rekommendera är Aramis. Fy fan alltså. Luktar för starkt och dessutom gubbigt.
Citera
2006-01-28, 11:18
Medlem
Varnims avatar
Hugo Boss - In Motion
Armani - Black Code

Gillar båda vid lite olika tillfällen. Black Code är dock inget jag skulle bära till vardags. Själv föredrar jag att ha lite diskret med parfym framför inget eller mängder.
Citera
2006-01-28, 11:21
Awaiting Email Confirmation
benskydds avatar
Azzaro tycker jag är go (den blåa)
Angående parfymer, är det inte nån mer än jag som tycker att unga tjejer alltid ska överdriva konsumtionen av parfym, speciellt när de går till skolan ?
Citera
2006-01-28, 11:30
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benskydd
Azzaro tycker jag är go (den blåa)
Angående parfymer, är det inte nån mer än jag som tycker att unga tjejer alltid ska överdriva konsumtionen av parfym, speciellt när de går till skolan ?

jag kan hålla med om småtjejors överdrivna paarfyme användande vid skolgång
Citera
2006-01-28, 11:35
Medlem
Jag använder parfym väldigt lite men har gått igenom de flesta på Nk. och har fastnat för Van Gils Between Sheets tycker mig bara behöva den. Ska man bara ha en ska det vara den.
Citera
2006-01-28, 11:44
Medlem
Cypresss avatar
Jag använder för närvarande tre parfymer:
-Armani, Black code
-Boss, nån jävla metallboll (kan ej namnet)
-Paul Smith, Extreme

Jag använder Extreme till vardags och Black code vid speciella tillfällen. Boss parfymen använder jag om jag tröttnar på Extreme vilket händer i perioder. Bossparfymen fungerar även vid lite finare tillfällen men är inte i klass med Black code.

Jag rekomenderar verkligen Black code. Det finns tillfällen då jag ärligt inte har vetat ifall tjejer velat ha mig eller parfymen. Den liktar underbart och tjejerna betér sig efter det.

MVH
Cypress
Citera
2006-01-28, 11:52
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Jean Paul Guiltier (sommar säsongens parfym)
Hugo Boss
Gucci II
Prada
Escada (En himla massa)

Jag tycker då att Hugo Bossen och Jean Paulen är BÄST!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in