Citat:
Satsa på denna, helt fantastiskt. Jag har höjt den till skyarna tidigare.Jag har inte provat Burberry London men det verkar finnas ett antal att välja på. Är det denna: Fragrantica-länk?
Gillar vad jag läser, men många beskriver den som att den luktar som julafton. Det är inte riktigt min preferens. Jag vill ha lite mer "rå" doft om det låter logiskt. Jag kan gå och testa Burberry London och se. Jag läste även en del om att den inte presterar särskilt väl, utan slutar dofta efter bara någon timme eller två, vilket är synd såklart.
Många beskrev att den liknande Bvlgaris Man in Black vilken min farsa gick runt med för några år sedan och jag gillade dess doft. Den kändes väldigt mörk och jag kände mycket tobaksdoft från den.
Tom Fords dofter är grymma men jag har inte riktigt den ekonomiska möjligheten att köpa dem. Vill sikta på runt 500 - 800 kr.
Gillar vad jag läser, men många beskriver den som att den luktar som julafton. Det är inte riktigt min preferens. Jag vill ha lite mer "rå" doft om det låter logiskt. Jag kan gå och testa Burberry London och se. Jag läste även en del om att den inte presterar särskilt väl, utan slutar dofta efter bara någon timme eller två, vilket är synd såklart.
Många beskrev att den liknande Bvlgaris Man in Black vilken min farsa gick runt med för några år sedan och jag gillade dess doft. Den kändes väldigt mörk och jag kände mycket tobaksdoft från den.
Tom Fords dofter är grymma men jag har inte riktigt den ekonomiska möjligheten att köpa dem. Vill sikta på runt 500 - 800 kr.
https://www.parfym.se/parfym/salvatore-ferragamo/salvatore-ferragamo-uomo-edt?v=27015&pv2=eyJhbGciOiJFUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVC J9.eyJjIjoiU0VLIiwiZXhwIjoxNjM0NjQ5ODg2LCJtIjoiMTI 0ODU0NzAyIiw ibyI6IjIyNjA5IiwicCI6Njc5fQ.piW7VVEjIRBtaBZ_L9P-QAh1OPq-RIYCpW9c6uaL9E9w-joHbXo91oFmR13z7l_BVgvCSP3K HvNT2_hDGmOpVQ&pv1=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsInR5cCI6Ikp XVCJ9.eyJjIjoiU0VLIiwiZXhwIjoxNjM0NjQ5ODg2LCJtIjoi MTI0ODU0NzAyIiw ibyI6IjIyNjA5IiwicCI6Njc5fQ.Ql1w2pqhDfryeOyVGUZ9Y3 k5AAp5lSsFMXXjvi1ewn99ES4JN_Uh2co5-bUIF29kqL1ZDsuK CEbdxkHQqikOPB_L6e9_L9veiH1SEn2CtgMpG__dDs8bMeFHnH 1YlMz4ksAyt_mkMpLdCERe0xCHtABr41Ma3CzcI3TiCqQnHfA& gclid=CjwKCAjw2bmLBhBREiwAZ6ugo3mXyc4rdF3_Hibqc0os i31sMcPCK_XUZBntwcWt7tSspIUp9ZaezxoCscEQAvD_BwE