Citat:
Ursprungligen postat av
Vogly
Har Åhléns fått in Dior nu? Privéelinjen? Hurra!

Ja, iaf i gbg. Vet inte hur det ser ut i onlinebutiken. NK Sthlm har väl knipit Dior som jag förstår. Bäst av allt är att dom även har ”mini-flaskor” på 40 ml nu och inte bara dom gigantiska på 125 och 250. Lilla flaskan ser überfjantig ut men om man har ett antal parfymer man roterar på är det ändå en bra storlek.
Såg även Atelier inne på Åhléns i gbg, tycker väl inte det huset är direkt upphetsande men ändå.
Har i flera år suktat efter Leather Oud och ångrade mig något enormt när jag för några år sen i Las Vegas köpte Bois d’argent istället av nån anledning...som jag dessutom började tycka var jättetrist och sålde.
Nu efter att nu ha testat Leather Oud lite närmare så vettefan alltså om den är värd att lägga pengar på. Den är absolut intressant osv men jag har bättre ”smutsiga” dofter i hyllan hemma.
Däremot så återupptäckte jag Ambre Nuit, testade den för många år sen och fann den trist och inte alls min smak. Nu däremot, vilken pärla! Nästan så jag ångrar att jag inte köpte en 125 ml flaska istället för 40 ml. Denna kommer användas flitigt under vinterhalvåret helt klart.