Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Då kan du vara beredd på att bli rapporterad. Jag håller inte med om att jag är korkad, men om det är det du säger så får du väl tycka det. Tror du själv att någon skickar 230 pantburkar på posten? För det första går fraken på jävligt mycket, dessutom hur skulle någon kunna packa 280 pantburkar om man inte skickar en burk i taget? Om man tänker logiskt (vilket jag antar att du inte kan) så går knappt en burk plats i en postlåda om man inte skulle pressa sönder den först och därmed förlora den där enkronan.
Jag har endast angripit dig på precis samma vis som du angriper "idioterna" på RYS (Recycle Your Stuff). Jag tycker att du ödslar moderatorers tid i att lägga rapporter hit eller dit, när det uppenbart saknar fog. Men visst. Jag kan vidare sagt fortfarande inte förstå hur det blir ett problem för dig, att någon efterfrågar "skickas?", till en annons i RYS. Du har fortfarande inte utvecklat detta. Säg att någon nu är beredd att betala frakten för dessa sanslösa mängder pantburk. Varför vill du absolut inte låta honom göra det? Låt honom gå ekonomisk back på det, om han nu prompt önskar detta. Kanske är det en ekonomiskt oberoende person som anser det vara "en kul grej" att få det skickat, eller vad som helst. Det är på intet sätt Ditt problem, och jag vidhåller att det är fantastiskt fånigt av dig att försöka göra det till det. Om trådstartaren inte skickar annonserad vara, så specifiserar trådstartaren det i sitt trådstartsinlägg. Jag ser verkligen inget behov av att komplicera det någonting ytterligare. Ledsen, men du har inga sympatier från min sida.
Men nog kan du få det mildare formulerat om du blev ledsen av mitt föregående inlägg: Det du begärde i ditt trådstartinlägg, dvs. en massa tramsiga regler om i vilka annonser man får begära annonsvaran skickad, det framstår - för mig - varken genomtänkt eller på något vis som en idé uppkommen av någon med vett eller rimlighet till sitt tänkande. Ingenting sagt om dig eller ditt tänkande, men allt ont mot din regelbegäran. Du får hemskt gärna bemöta med på vilket sätt det blir Ditt problem, att någon blott "efterfrågar" att få en (eller flera) otympliga varor skickade.
Säg mig, var du över huvud taget intresserad av de där pantburkarna eller varför klickade du på den annonsen? Var det kanske bara så att du kunde få hitta lite småsaker att hänga upp dig på? Det finns gott om människor i världen med en sådan negativ personlig utveckling, som ständigt
söker problem i sin vardag, men jag är dessvärre inte bekant med vad syndromet kallas. Annars skulle jag så klart tagit mig tiden och hjälpt att söka fram lite länkar till självhjälpssidor för det.