2004-12-08, 00:30
Medlem
Någon som har några bra bilder på folk som kör klädstrecket när dom te.x blir nollade när dom skall börja på en ny skola?
Citera
2004-12-08, 22:54
Medlem
se om kan komma med här:
http://groups.msn.com/NollningenCollegeInitiations/
Citera
2004-12-08, 23:33
Bannlyst
Vad är nollning?
Citera
2004-12-08, 23:35
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_evil
Vad är nollning?

När tredjeringarna på exempelvis ett gymnasium har lekar och skojar med dom nya eleverna på skolan.
Citera
2004-12-09, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
När tredjeringarna på exempelvis ett gymnasium har lekar och skojar med dom nya eleverna på skolan.
Aha, du menar inspark. Jag förstod aldrig varför vissa ställde upp på sånt, det tyder ju på en viss omognad.
Citera
2004-12-09, 16:09
Medlem
rosamannens avatar
Citat:
Aha, du menar inspark. Jag förstod aldrig varför vissa ställde upp på sånt, det tyder ju på en viss omognad.

Det är en omogen efterapning när det sker på gymnasium eller, Gud förbjude, högstadium. På Teknisk Högskola är det däremot skoj. Och obligatoriskt.
Citera
2004-12-09, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rosamannen
Det är en omogen efterapning när det sker på gymnasium eller, Gud förbjude, högstadium. På Teknisk Högskola är det däremot skoj. Och obligatoriskt.
Vadå, är man tvungen eller? Jag är ganska asocial av mig, vill inte ställa upp på en massa spel för att få vara med i en gemenskap. Om folk inte gillar mig för den jag är får de gärna lämna mig ifred.
Citera
2004-12-09, 21:01
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Vadå, är man tvungen eller? Jag är ganska asocial av mig, vill inte ställa upp på en massa spel för att få vara med i en gemenskap. Om folk inte gillar mig för den jag är får de gärna lämna mig ifred.

Nollningen på högskolan går då inte ut på att smeta in sig i diversa äceklsaker utan e mer en kul period me många fester o allmänt falskspel där alla leker lyckliga
men rätt kul som sagt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in