2012-06-21, 11:43
Medlem
P.Forsbergs avatar
Har också alltid gillat prylshoppen, men det verkar inte bli nåt mer. Då skulle de ju ha på lager nu som många andra rc-shoppar.
Citera
2012-06-21, 17:57
Medlem
hubbe92s avatar
Tjena! någon som kan rekommendera en sida som har rökmixar som liknar inferno? tacksam för svar!
Citera
2012-06-21, 19:35
Medlem
P.Forsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe92
Tjena! någon som kan rekommendera en sida som har rökmixar som liknar inferno? tacksam för svar!

Tja hubbe! Jag gick själv i samma tankar för någon dag sedan då jag tröttnat lite på cannabisen igen och blev sugen på lite mer av trippiga Infernot!
Hade kollat runt lite här i olika trådar och beställde igår från legaldrugs.se, och där får du 10g för 500kr (+25kr frakt) .
Du får väldigt mycket för pengarna, bra service och snabb frakt, så det kan jag rekommendera.
Betalade beställningen smidigt med Internet-banken under gårdagen. Och idag dimpade påsen med mina rökelser, omfamnad av två brev, ner på golvet genom brevinkastet (som man givetvis vakade med spänning som ett barn på julaftonsmorgonen) .

Har inte testat om den håller måttet än, men återkommer ikväll ang det!

För att inte bara dra OT; Någon som har kvar något stash från denna prylshoppens legendariska substans? Frågar bara av nyfikenhet
Senast redigerad av P.Forsberg 2012-06-21 kl. 20:07.
Citera
2012-06-21, 21:43
Medlem
hubbe92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.Forsberg
Tja hubbe! Jag gick själv i samma tankar för någon dag sedan då jag tröttnat lite på cannabisen igen och blev sugen på lite mer av trippiga Infernot!
Hade kollat runt lite här i olika trådar och beställde igår från legaldrugs.se, och där får du 10g för 500kr (+25kr frakt) .
Du får väldigt mycket för pengarna, bra service och snabb frakt, så det kan jag rekommendera.
Betalade beställningen smidigt med Internet-banken under gårdagen. Och idag dimpade påsen med mina rökelser, omfamnad av två brev, ner på golvet genom brevinkastet (som man givetvis vakade med spänning som ett barn på julaftonsmorgonen) .

Har inte testat om den håller måttet än, men återkommer ikväll ang det!

För att inte bara dra OT; Någon som har kvar något stash från denna prylshoppens legendariska substans? Frågar bara av nyfikenhet

Tack så mycket för tipset foppa! grymt pris ju hoppas det fungerar bra då!
Citera
2012-07-09, 14:37
Medlem
Fick hppd av denna skitdrogen
Citera
2012-07-10, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softbananen
Fick hppd av denna skitdrogen

Kan tänka mig, alltid rökt det med måtta dock, aldrig över 0,2gr i bong etc även när jag var inrökt. Kändes inte alls bra för hjärnan efteråt dock, håll er till riktig cannabis istället om ni vill vara höga! Rökmixar är oftast annorlunda, trippigare och intensivare samt har mer biverkningar än cb, och det finns ingen forskning kring de syntetiska cannabinoiderna som är så stor som det finns utav cb.
Citera
2012-12-14, 16:12
Medlem
Hade visst kvar nästan en full liten påse. Lär inte röka upp de då jag inte gillar de.
Citera
2013-05-08, 10:10
Medlem
bratacks avatar
Prylshoppen har 8 nya rökmixar nu. Har testat 2 av dom och det är bättre än dom innan!

Aura core resin och aura eve

Resin är en klump som vanligt B
Citera
2013-05-11, 00:11
Medlem
ni4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratack
Prylshoppen har 8 nya rökmixar nu. Har testat 2 av dom och det är bättre än dom innan!

Aura core resin och aura eve

Resin är en klump som vanligt B

Vilka två testade du?
Och hur mycket behövde du för att bli skev?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in