2011-09-21, 21:57
Medlem
Aipod22s avatar
Tja. Jag undrar hur man laddar ner tillexempel spel och program som finns på appstore gratis? Jag har ingen lust att betala för program till en dator direkt. Har använt Pc sen jag var en ungjävel men förstår inte hur det funkar på en mac OBS första dan jag använder macen
Citera
2011-09-21, 21:58
Medlem
Logisks avatar
Har du kollat TPB?
Citera
2011-09-21, 21:58
Medlem
avgns avatar
Torrent
Citera
2011-09-21, 21:59
Medlem
Snöjs avatar
Du kan fiska efter en invite till Brokenstones.me. Det är en stor Mac-tracker med otroligt mycket program och annat gott. Annars som sagt ovan får du leta på t.ex TPB.
Citera
2011-09-21, 22:02
Medlem
Aipod22s avatar
Okej tack så mycket!
Citera
2011-09-21, 22:33
Medlem
Nbagss avatar
Om du inte vet hur man tankar ett spel, är du säker på att du vet hur du får igång det sen då?
Citera
2011-09-21, 22:43
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nbags
Om du inte vet hur man tankar ett spel, är du säker på att du vet hur du får igång det sen då?

Han sa ju uttryckligen det materialet som finns på App Store, förmodligen finns det mycket där som inte finns att hämta på en vanlig torrent-tracker.
Citera
2011-09-21, 22:47
Medlem
Nbagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Han sa ju uttryckligen det materialet som finns på App Store, förmodligen finns det mycket där som inte finns att hämta på en vanlig torrent-tracker.
Kanske inte förstod ts då, han vill alltså ha en "jailbreakad" dator? , crackat appstore? Lär inte finnas?? Men det finns ju bra torrent-trackers som enbart riktar in sig på Mac
Citera
2011-09-29, 05:03
Medlem
Scudds avatar
Herre min skapare. I regel så finns de flesta programmen som kostar över några hundralappar som torrent på valfri tracker, populära/stora spel likaså. Transmission och uTorrent är populära val av torrentprogram till OSX. Men du borde kunna skrapa ihop någon hundralapp för att kunna köpa det du vill ha direkt från App Store om det inte finns som torrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in