2011-09-21, 21:57
Medlem
Aipod22s avatar
Tja. Jag undrar hur man laddar ner tillexempel spel och program som finns p appstore gratis? Jag har ingen lust att betala fr program till en dator direkt. Har anvnt Pc sen jag var en ungjvel men frstr inte hur det funkar p en mac OBS frsta dan jag anvnder macen
Citera
2011-09-21, 21:58
Medlem
Logisks avatar
Har du kollat TPB?
Citera
2011-09-21, 21:58
Medlem
avgns avatar
Torrent
Citera
2011-09-21, 21:59
Medlem
Snjs avatar
Du kan fiska efter en invite till Brokenstones.me. Det r en stor Mac-tracker med otroligt mycket program och annat gott. Annars som sagt ovan fr du leta p t.ex TPB.
Citera
2011-09-21, 22:02
Medlem
Aipod22s avatar
Okej tack s mycket!
Citera
2011-09-21, 22:33
Medlem
Nbagss avatar
Om du inte vet hur man tankar ett spel, r du sker p att du vet hur du fr igng det sen d?
Citera
2011-09-21, 22:43
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nbags
Om du inte vet hur man tankar ett spel, r du sker p att du vet hur du fr igng det sen d?

Han sa ju uttryckligen det materialet som finns p App Store, frmodligen finns det mycket dr som inte finns att hmta p en vanlig torrent-tracker.
Citera
2011-09-21, 22:47
Medlem
Nbagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Han sa ju uttryckligen det materialet som finns p App Store, frmodligen finns det mycket dr som inte finns att hmta p en vanlig torrent-tracker.
Kanske inte frstod ts d, han vill allts ha en "jailbreakad" dator? , crackat appstore? Lr inte finnas?? Men det finns ju bra torrent-trackers som enbart riktar in sig p Mac
Citera
2011-09-29, 05:03
Medlem
Scudds avatar
Herre min skapare. I regel s finns de flesta programmen som kostar ver ngra hundralappar som torrent p valfri tracker, populra/stora spel likas. Transmission och uTorrent r populra val av torrentprogram till OSX. Men du borde kunna skrapa ihop ngon hundralapp fr att kunna kpa det du vill ha direkt frn App Store om det inte finns som torrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in