2011-09-21, 21:27
Medlem
Necropoliss avatar
Tjenare, Nu har jag suttit o tit upp varenda finger p mina hnder s tnkte skriva hr o se om nn vet hur man ska gra..

Det r s att jag hller p installera lite program p datorn, Frst frskte jag med deamon tools, och som alla som har installerat detta program vet s mste man starta om datorn fr att det ska fungera.

Men det hjlper inte, str bara samma sak "starta om datorn" gjort det 100ggr o testa olika deamontools med samma resultat, sen prova jag MagicIso istllet och d gick det bttre, sen skulle jag installera NERO men d hnder samma sak str "starta om datorn innan" gr det, s str det samma sak??
Antar att det r ngot fel p windows? Har fresten 7an.

hoppas nn vet hur man ska gra innan jag blir galen hr!
Tacksam fr svar!
Mvh.
Citera
2011-09-21, 21:29
Medlem
crillecrilles avatar
Vad r det du ska gra?
Citera
2011-09-21, 21:32
Medlem
Necropoliss avatar
Allts nu ska jag installera NERO, och datorn krver omstart och efter omstart sger den bara samma sak.

Urskta om jag r otydlig!
Citera
2011-09-21, 21:34
Medlem
crillecrilles avatar
Jo det fattade jag. Men r det s att du behver ett program som kan mounta iso-filer? I s fall kan jag rekommendera CloneDrive.
Citera
2011-09-21, 21:37
Medlem
Necropoliss avatar
Nejnej behver inget program att mounta filer i, Jag har allts mountat NERO och ska installera det, Det r D datorn sger "Starta om datorn fr att fortstta installationen" d trycker jag "okej" sen startar den om sen r det som inget har hnt, om jag d startar installationen igen str det nn en gng "starta om fr fortstta.. blabla"

Tack fr svaren..
Senast redigerad av Necropolis 2011-09-21 kl. 21:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in