2004-12-07, 13:27
Medlem
AcidBreaks avatar
Någon som har använt spasmofen och i så fall, vad tycker ni om det?

Verksamt ämne: metylskopolaminnitrat 0,5 mg, kodeinhydroklorid 0,8 mg, morfinhydroklorid 13 mg, noskapinhydroklorid 6 mg, papaverinhydroklorid 40 mg. Övriga ämnen: Vattenfri kolloidal kiseldioxid, hårdfett, glycerolmonostearat.

Känner igen kodeinhydroklorid och morfinhydroklorid men någon som vet något om dom andra ämnena?
Citera
2004-12-07, 13:40
Bannlyst
har aldrig anändt det men det är säkert trevligt!
Vaddå kan du fixa!!!!! he
MVH J
Citera
2004-12-07, 13:50
Medlem
AcidBreaks avatar
Jo... men tyvärr bara några stycken.. en polare som fick diskbrock.. tror han behöver dom flesta själv..
Citera
2004-12-08, 22:19
Bannlyst
En fem stycken så långt upp du kan där solen aldrig skiner och du kan vänta dig ett par trevliga timmar. Har du ingen som helst tolerans så noddar du ut rätt skönt, men det är ingen vidare att gå högre eftersom metylskopolamin inte är så skoj, dock ska det potentiera moffet litegrann, teoretiskt.. Det är en alkaloid från Daturafamiljen. Personligen har jag experimenterat lite med skopolaminplåster men har funnit dem värdelösa, man blir kvalmig och varm, däremot dämpar de illamående och svettningar finemang.
Papaverin och noskapin är opiatalkaloider men har ingen önskvärd effekt om du inte har vinterhosta.
Eller vänta...de här är helt värdelösa, men om du ändå langar över ett par så ska jag ersätta dig med något trevligare
Och du, fel forum!
Citera
2005-07-05, 18:11
Medlem
spasmofen

jag håller med det kan va shysst och trycka upp 15 i asset vill man va fin får man lida pin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in