Citat:
Ursprungligen postat av sneakykug
wtf?? Låter ju helt jäkla livsfarligt.. and i like it!!:P bor du inne i en stad? för ni lär ju kunna döda ett par människor om du träffar dom med en golfboll i tinningen, eller träffa en bil som inte är stillastående
Jag bor i en relativt liten stad, och jag bor mitt inne i den. Men det finns ju ett centrum och en hel del tak man ta sig upp på. Och självklart finns ju risken att det skulle kunna träffa en människa, men jag tror att den risken är ganska liten när man är ute 11-12 på kvällen och slår.
Citat:
Ursprungligen postat av BioTag
Jag har inga golfklubbor. Men där imot så har jag öppnat mitt fönster och bara slumpmässigt skutigt ut glaskulor med slangbellan. Jag höll inte slangbellan 100 % rakt så det slutade med att jag fick mitt eget fönster krossat.
Det beror väl på om du bor inne i staden eller ute på landet.
På landet är det att bar skuta villt.
I staden så ska man försöka att inte sikta på rutor och bilar.
Jag siktade på hustaken. man skuter sen väntar man på "klick!".
Annars låter det som något jävligt roligt.
Bor som sagt mitt inne i stan. Ute på landet hade jag aldrig gjort det, finns inget som är kul med det i mina ögon. Utan det är just det att bara slå iväg den så långt man kan, sen lyssna noga och se om man hör någon ruta pangas på avstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
Hellre wannabe än ingenting alls. Vad beträffar Entourage.
Måste ju komma en ny säsong? Satan vad bra det är.
OnT: Tänk på att det nog inte kommer vara lika nice som det verkar.
Kommer ju inte vara ett dugg avslappnat osv, ni måste vara på eran vakt hela tiden antar jag.
Vet inte om detta är någon bra idé riktigt.

Alltså, det är klart att vi fick vara på vår vakt hela tiden men det var väldigt mörkt och jag tror det blir lättare ju mer man slår. Ganska skön känsla av frihet ialla, att bara stå där uppe, känna vinden i håret och helt lugnt bara stå och panga iväg bollar ut över staden.