2011-09-21, 14:59
Medlem
Epilepsis avatar
Idag visade lraren i engelskan en bild p handklovar och vad oss att skriva vad som kom upp i vra huvuden p fem minuter. Detta skrev jag och jag blev lite chockad hur fanken jag kom p ngot som detta. r en rtt lugn person vanligtvis.

What i think about this picture:
When I see the handcuffs, I think about kinky sex or the police arresting someone. It gives me a feeling of guiltiness. Like I have done something wrong and should be punished. Something has been taken away from you and you miss it. Like someone you love or miss. It also makes me think about things and people I hate. It makes me wish that I could handcuff them to a car and just drive away with them sliding on the ground behind the car. Just to hit the brake and have them slam into the car. It gives me a feeling of being aggressive and violent. Like I wanna punch or destroy something. It awakes anger inside of me. It makes me want to hurt someone. It sounds weird but thats how it is. I think about sad stuff in life and things that make you feel bad. Then in the end the psychotic thoughts comes up in my head. Like committing suicide. Doing something sick. Thats when I stop thinking about it all. Just to start over.
Citera
2011-09-21, 15:18
Medlem
knekt sparvs avatar
Fr det frsta gilar inte engelsklrare nr man skriver "wanna", fr det andra tror jag inte "stuff" gr hem heller. Men ditt inlgg fick mig att skratta gott.
Citera
2011-09-21, 15:25
Medlem
Nihilators avatar
*"feeling of guilt"
Citera
2011-09-21, 19:12
Medlem
gersmans avatar
Trams. Inte en suck att du skrev detta p en lektion. Du hittar p.
Citera
2011-09-24, 19:56
Medlem
Epilepsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gersman
Trams. Inte en suck att du skrev detta p en lektion. Du hittar p.
Ge mig en god anledning att ljuga fr.
Citera
2011-10-15, 21:12
Medlem
Herr.Griss avatar
r vl inte s konstigt att man tnker p dliga saker nr man ser handbojor eftersom att dem r menade fr att ta fast dem som har begtt brott och alternativt till kinky sex ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in