Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-21, 12:03
Medlem
AIKDaniels avatar
Tjenare!

Nu är det dags att köpa en ny mobil. Ingen skitmobil nu! Kan betala upp till 450kr i månaden men tar hellre något som är billigare. Vad har ni för tips? samsung galaxy S2 är jag lite intresserad av, samt hört lite om någon 3d telefon.

Men som sagt, uppskattar hjälp!

Mvh
Daniel
Citera
2011-09-21, 12:13
Medlem
berjers avatar
enligt de flesta ryktena kommer iphone 5 att släppas den 8 oktober (om jag inte minns fel datum). priset på den vet jag inte hur mycket det kommer att ligga på men det kanske är värt att vänta och se. finns även rykten som säger att iphone 6 kommer att släppas i början av 2012.
när iphone 5 kommer så kommer ju 4an bli billigare så du kan ju köpa en sådan då
Citera
2011-09-21, 12:23
Medlem
Ace007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Tjenare!

Nu är det dags att köpa en ny mobil. Ingen skitmobil nu! Kan betala upp till 450kr i månaden men tar hellre något som är billigare. Vad har ni för tips? samsung galaxy S2 är jag lite intresserad av, samt hört lite om någon 3d telefon.

Men som sagt, uppskattar hjälp!

Mvh
Daniel

Jag har en Samsung Galaxy S2 och det är en outstanding mobil! Rekomenderar jag varm
Citera
2011-09-21, 12:36
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berjer
enligt de flesta ryktena kommer iphone 5 att släppas den 8 oktober (om jag inte minns fel datum). priset på den vet jag inte hur mycket det kommer att ligga på men det kanske är värt att vänta och se. finns även rykten som säger att iphone 6 kommer att släppas i början av 2012.
när iphone 5 kommer så kommer ju 4an bli billigare så du kan ju köpa en sådan då

Funderade på det själv men saken är att mobilen jag har just nu gick sönder och jag måste ha en idag ungefär. Annars kollade jag på iPhone 4an. Men vi får se, Galaxy S2:an ser fortfarande riktigt het ut!
Citera
2011-09-21, 12:38
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace007
Jag har en Samsung Galaxy S2 och det är en outstanding mobil! Rekomenderar jag varm

Va bra! Om du skulle jämföra den med kanske iPhone 4 eller HTC Desire HD, tror du att Galaxyn är bättre? Känns nästan som att det blir att införskaffa mig en sådan idag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in