2012-01-28, 15:12
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindhouse
Japp! Man får se den gå in i 2an också
Kollade på sexscenen från den filmen nu. Är det inte sunes pappa som knullar henne först?
Citera
2012-01-28, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBigButts
Kollade på sexscenen från den filmen nu. Är det inte sunes pappa som knullar henne först?
Ganska så hårigt är det också, härliga 70-tal

Tänker du på självaste Peter Haber? Det är inte han i sånna fall.
Citera
2012-01-28, 15:16
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindhouse
Ganska så hårigt är det också, härliga 70-tal

Tänker du på självaste Peter Haber? Det är inte han i sånna fall.
Ja jag tänkte på han
Citera
2012-01-28, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DominusNihilus
Om penetration spelar så stor roll varför inte bara kolla på porr? Tänder du på rollspelet? OnT: Filmen "Antichrist"
Gjorde huvudrollsinnehavarna sina egna "penetrationsstunts" där eller användes porrskådisar?

Jag är nyfiken denna typ av film för att jag för 20 år sen såg en svartvit spelfilm om författaren Henry Millers liv, och jag minns hur märkligt jag fann det att filmen innehöll riktiga samlagsscener. Jag såg filmen på den pk-aktiga Folkets Bio och det var fascinerande när man plötsligt såg närbilder av kopulerande kukar och fittor på en filmduk som vanligtvist visade tråkiga "kulturfilmer"...
Citera
2012-01-28, 15:40
Medlem
Annanukis avatar
Femme Fatal är det äkta knullscener i har jag för mig (fransk film).
Ett hål i mitt hjärta, den med Thorsten Flink ock den där kokainsnortande skådisbruden som satt i fängelse en sväng, Sanna Bråding. Det är väl en typ gynekologutbildningsfilm på hönan hennes i den rullen?
Citera
2012-01-28, 15:55
Medlem
DominusNihiluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Gjorde huvudrollsinnehavarna sina egna "penetrationsstunts" där eller användes porrskådisar?

Jag är nyfiken denna typ av film för att jag för 20 år sen såg en svartvit spelfilm om författaren Henry Millers liv, och jag minns hur märkligt jag fann det att filmen innehöll riktiga samlagsscener. Jag såg filmen på den pk-aktiga Folkets Bio och det var fascinerande när man plötsligt såg närbilder av kopulerande kukar och fittor på en filmduk som vanligtvist visade tråkiga "kulturfilmer"...
Jag är inte säker på om scenerna där penetration är med är med skådespelarna, men scenen där Gainsbourg pullar sig själv är genuin. http://www.bloody-disgusting.com/news/16733
Citera
2012-01-28, 16:37
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Finns både trådar på flashback och listor på wikipedia som avhandlar detta...
Citera
2012-01-28, 17:57
Medlem
tglrs avatar
"Dvärgen" har riktiga sexscener. Sen att filmen är ganska sjuk är en annan femma.
Citera
2012-01-28, 18:11
Medlem
InSlains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka

penetrationsscenen är CGI tyvärr, en vanlig spelfilm får inte ha penetrationsscener utan att bli klassad som "adult".

ont: Caligula
Citera
2012-01-28, 18:14
Medlem
heyhoxxs avatar
Pictures my friends, pictures
Citera
2012-01-28, 18:43
Medlem
nero1s avatar
Idioterna med Lars von Trier. Har även sett en dogma film med Noomi Rapace som gick på SVT för nåt år sedan, tror det också var nåt danskt men minns ej vad den hette. Där förekom iaf eregerade kukar, Noomis orakade, samt välfriserade fitta plus riktig hårt rövknull med Noomi. Om det var äkte eller ej vet jag inte. Men det duger väl till att runka till..
Citera
2012-01-28, 18:43
Medlem
TS kanske känner för att ta en titt på denna länk:
http://en.wikipedia.org/wiki/Unsimulated_sex_in_film
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in