Citat:
JAG HAR PRATAT MED EN IT-KILLE IDAG, SOM BERÄTTAR HUR LÄTT DET ÄR ATT SPÅRA KNÄPPSKALLARNA. STÅR ÄVEN I REGLERNA FÖR FLASHBACK ATT MAN INTE FÅR UTTALA SIG PÅ DET DÄR VISET. TYVÄRR ÄR JAG INTE MEDLEM OCH KAN INTE ANMÄLA/VET INTE HUR MAN GÖR. SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER SÅ FLASBACKKIDSEN KAN LÄSA ORDENTLIGT. Det är ni som får oss att fortsätta kämpa för ett jämställt samhälle. Ni väcker kämparandan hos oss. Tack ska ni ha! Vill även påminna om att det är 18 års gräns på flasback, vilket jag har svårt att tro att många av er uppnått va? Nu kan ni väl citera detta och lägga in i era fina forum och spy sådär gulligt över. Kalla mig gärna sliddjur..intressant nytt ord jag lärt mej. Kalla mej va sjutton som helst. Ni får oss aldrig någonsin att sluta kämpa för ett samhälle där män och kvinnor har samma möjligheter. Jag jobbar på förskola och försöker där lägag grunden för detta. Pojkarna behöver inte resa sig upp och "ta det som en man" när de slår sig. de får istället en kram och rätt att gråta. Alltså är det inte bara flickor/tjejer vi stärker. Vi vill att alla ska må bra.
Men herregud, visst så tycker jag det är lite lågt att skriva massa skit om deras utseende men dessa människor lär ju inte ha många hästar hemma tyvärr.