Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Men det gör dom ju förfan i den där gruppen, eller iaf från printarna.
Det är ju Ni mot oss, kvinnor som tycker män tar för mycket plats.
Alltså delas vi upp, goda och onda.
Som på denna print:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/59...asdasdtled.png
Senior Mangern där är ett jävla gubbslem och hon spyr verkligen galla över vad han gjorde
Hennes chef (
man) tog hon inte heller i försvar utan hängde ut honom som om han vorde på "gubbslemets" sida, mellanraderna dvs
Skärp er för fan

Som jag kan läsa så kallar hon sin
chef för gubbslem. Inte alla män i hela världen. Jag ser heller inte att hon säger i mening eller undermening att män skulle ta för mycket plats.
Och utifrån det hon skriver om sin chef så tycker jag också han verkar slemmig
Det betyder fortfarande inte att feminister hatar män, ser det som en kamp mellan könen osv. Det betyder enbart att hon tycker sin chef är en slempropp.
Slutligen - Feminister ser inte problematiken som ett könskrig och vi hatar inte män.
Nu kan jag bara tala för mig själv, men faktum är att jag tycker att den större skaran män jag träffat på varit vettiga trevliga människor. Förstår verkligen inte vart ni får den här idén om manshat ifrån. Det finns män jag ogillar, men det finns precis lika många många kvinnor som passar in i den gruppen. Har faktiskt aldrig förut ens kontemplerat huruvida de är män eller kvinnor. Om man nu går på indelning, delar jag i såna fall gärna in dem i trevliga/otrevliga.