Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-11-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Det kanske är Helga som är Mikkel Höst och som har suttit bakom envägsfönstret?
Jo, kanske. Men hon verkade ju vara värsta försynta damen. Har svårt att se henne döda folk.
Citera
Medlem
Men alltså. Bara för att brotten har gett sken av att vara för miljöns skull behöver de inte ha varit det. Miljögrejen kan absolut vara en rökridå. Frågan är väl om det är Oliver eller någon annan som har lagt ut den. Tror inte på Oliver där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Män som man tror är döda men som högst levande planerar grymma brott är också ett tema. Först Jens och nu denne Lennart.
Ajuste, det har du rätt i!
Citera
2013-11-10, 23:07
Medlem
Peter tror jag inte är den som injicerar, hans profil är för stor. Däremot skulle det kunna vara Oliver i de skyddskläderna.
Citera
2013-11-10, 23:07
Medlem
SearchAndFinds avatar
Citat:
Injektionerna vi sett av Ramon och Julian, det var i lokalerna på Medisonus väl? Såg ut som källarlokalerna som Peter visade för Martin och Saga.
Varför gick Saga ett varv runt och kollade på dem från andra sidan?

Japp, rätt säker på att det var samma rum som injektionerna skedde i. Om inte så MÅSTE det vara i ett rum i samma lokal. Jämförde scenerna och lokalerna är nästintill identiska. Och det var inte säkerhetschefen som satt vid datorn om han inte använde peruk. Spännande nu, ska bli kul att se hur författarna knyter ihop det. Om det inte hade varit så mycket som hängt ihop så hade jag tippat på två stories, en med terroristerna och en med Viktoria och hennes bihang men det är väl helt uteslutet.
Citera
2013-11-10, 23:08
Medlem
Viktoria känns väl som hon nu inte längre är misstänkt väl?
Citera
2013-11-10, 23:10
Medlem
Nu skrev någon annan om miljöprylen samtidigt som mig.

Men Helga skall inte avskrivas. Orutinerat att avförda henne som "försynt dam" när vi har fått se henne i en scen. I den scenen lurade hon polisen. Och det var inte vilken lögn som helst. Hon påstod att hennes man var död trots att han inte var det. Efteråt ringde hon upp honom för att vara honom. Inte vilken försynt dam som helst.
Citera
2013-11-10, 23:11
Medlem
Oliver är ju tillräckligt känslostörd för att kunna utföra injektionerna. Få andra skulle fixa att se på när någon plågas till döds.
Citera
2013-11-10, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r
Nu skrev någon annan om miljöprylen samtidigt som mig.

Men Helga skall inte avskrivas. Orutinerat att avförda henne som "försynt dam" när vi har fått se henne i en scen. I den scenen lurade hon polisen. Och det var inte vilken lögn som helst. Hon påstod att hennes man var död trots att han inte var det. Efteråt ringde hon upp honom för att vara honom. Inte vilken försynt dam som helst.
Helt rätt. Vi får se, vi får se. Väldigt jobbigt att behöva vänta en vecka.
Citera
2013-11-10, 23:13
Medlem
Citat:
Peter tror jag inte är den som injicerar, hans profil är för stor. Däremot skulle det kunna vara Oliver i de skyddskläderna.
Eller Helga.
Citera
2013-11-10, 23:18
Medlem
Citera
2013-11-10, 23:19
Medlem
Injektionerna borde vara Olivers business. Det är ju för Guds skull därför vi misstänker honom. För att han försöker fixa något läkemedel åt Victoria.

Mexxx: Det där är ju ingen spoiler. Alla framträdande karaktärer läggs upp på den danska sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in