En scen som jag tyckte var rolig var när Saga besöker rättsläkaren och säger att hon har bråttom bara för att sen grotta ner sig i studier av liket, och han ger henne en liten gliring: "jag tyckte du sa att du hade bråttom"
Citat:
Ursprungligen postat av
y-man
Funderat på om det är den där Claes, men han blev ju så otroligt chockad över att det lämnar spår om man har ihjäl någon, när stalkern talade om det och hänvisade till den kvävda pappan. Så hade väl knappast en person som sliter ut ögon, skär av penisar, plockar ut hjärnor och hjärtan reagerat. Känns som han var lite för dåligt påläst...
Bra poäng. Claes har nånting med allt det här att göra, det känner jag mig ganska säker på, men han är förmodligen inte mördaren.
Citat:
Ursprungligen postat av
DanAndersson
Till er som spekulerar över/klagar på varför Henriks fru helt plötsligt låg i hans säng i slutet av avsnittet vill jag påpeka att jag är rätt övertygad om att det är Saga som ligger där. Svårt att se dock!

Fin scen, också. Först ligger hon med ryggen vänd, som hon alltid gör med sina sängpartners. Men sen vänder hon sig om och tittar på honom.