2011-09-20, 15:18
Medlem
när jag försöker ringa kommer det fram en röst som säger att "abonnemanget är stängt för trafik från detta nummer".

Om någon försöker ringa mig säger den "The number is not in use" eller ngt liknande.

Det fungerar dock att ringa om jag skriver *100*0047xxxxxxxx#....

någon som vet vad problemet kan va? är riktigt handikappad när det kommer till mobiler

har tele2comviq kontaktkort
Citera
2011-09-20, 15:23
Medlem
Bjorndts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollstuds
när jag försöker ringa kommer det fram en röst som säger att "abonnemanget är stängt för trafik från detta nummer".

Om någon försöker ringa mig säger den "The number is not in use" eller ngt liknande.

någon som vet vad problemet kan va? är riktigt handikappad när det kommer till mobiler

Skall du ringa inrikes i norge? Annars är det självklart att du måste slå riktnummer. Som t.ex +46 är Sverige.
Citera
2011-09-20, 15:38
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollstuds

När man har ett av Tele2s olika kontantkort så går det aldrig att slå numret direkt när man befinner sig i utlandet.

Man måste då alltid använda koden som du skrev om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in