2011-09-28, 00:25
Medlem
Fangelsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Hört från en säker källa att det är Kenza, hon snortar kola som en dammsugare och mer än halva hennes månadsinkomst går till kola.

öhm är det något du hittar på ?
Vilka umgås hon med, hennes pojkvän verkar inte lagd åt det hållet , suspekt kommentar kamrat.
Citera
2011-09-28, 00:39
Medlem
Läste på annan tråd att det rör sig om en modebloggare (som Cissi Walin verkligen gillar, eftersom hon sagt sig vara besviken över nyheten).
Citera
2011-09-28, 01:11
Medlem
nedboys avatar
Usch!! Bara det inte är söt Tove Styrke. Har förståt att hon gärna sätter sig på olika kukar här och där, men knark!? Nej nej... hoppas inte!

sen undrar jag vem pawn är (eller vad hon heter)? Som alla tror det är. Vad gör hon och varför är hon känd?
Citera
2011-09-28, 01:27
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fangelset
öhm är det något du hittar på ?
Vilka umgås hon med, hennes pojkvän verkar inte lagd åt det hållet , suspekt kommentar kamrat.
Helt säkra källor, du får lite på mig men hennes eskapader kommer snart att komma ut och jag kan lova er att ni kommer bli chockade.
Citera
2011-09-28, 01:34
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Helt säkra källor, du får lite på mig men hennes eskapader kommer snart att komma ut och jag kan lova er att ni kommer bli chockade.

Såg en bild på henne på hennes blogg och hennes pupiller var av rätt imponerande storlek, så jag tror dig.
Citera
2011-09-28, 01:36
Medlem
fettabrydens avatar
Citat:
Ja du är väl en sån där businessman som antagligen hänger i flashiga kretsar, inte sant? Lite som xallo! Så om du anser att din källa är trovärdig är detta nog inte helt omöjligt

Kollade runt på lite bilder på henne, Kenza. Hade något förstorade pupiller på någon enstaka bild IMO, men kollade inte länge.

Edit: Äsch, tvåa.
Citera
2011-09-28, 01:37
Medlem
RobinsonKruses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Såg en bild på henne på hennes blogg och hennes pupiller var av rätt imponerande storlek, så jag tror dig.

Lust att länka?
Citera
2011-09-28, 01:40
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinsonKruse
Lust att länka?

http://kenzas.se/2011/09/26/26e-sept...011-i-turkiet/

Solklart att det är något.
Citera
2011-09-28, 01:55
Medlem
Buffelns avatar
Citat:

För det första står hon ju mot kamerans ljus i en mörk omgivning och för det andra befinner hon sig utomlands. Jag skulle ha enklare att tro på att folk knarkar loss hemma än på offentlig plats i en muslimsk halvdiktatur, inte minst av praktiska skäl. Att jaga knarklangare eller smuggla känns inte som bloggtjejernas paradgren precis. Men vad vet jag.
Citera
2011-09-28, 02:16
Medlem
bortkopplads avatar
cissi fors
Citera
2011-09-28, 02:23
Medlem
RobinsonKruses avatar
Citat:

Måste nog hålla med Buffeln

Edit: Däremot vore det något om det är Cissi Forss eller Tove Styrke som njuter av att ta sig en näsa Att någon random-bloggare drar kola kan väl ärligt talat ingen bry sig om?
Senast redigerad av RobinsonKruse 2011-09-28 kl. 02:31.
Citera
2011-09-28, 03:43
Medlem
garnierfructiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Usch!! Bara det inte är söt Tove Styrke. Har förståt att hon gärna sätter sig på olika kukar här och där, men knark!? Nej nej... hoppas inte!

sen undrar jag vem pawn är (eller vad hon heter)? Som alla tror det är. Vad gör hon och varför är hon känd?

http://paow.se/

sykt söt imo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in