2011-10-12, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JesusLovesU
Det är ganska uppenbart att du inte förstått hur det här med droger och samhälle fungerar. Men oroa dig inte för det är precis därför jag skriver till dig. Först och främst spelar det faktiskt ingen roll om det är en kändis eller en random person som tar droger. Det spelar heller ingen roll om han/hon missbrukar eller bara testat. Dagen då man väljer att ta en drog har man inte gjort det för att ha kul. Ur ett samhällsperspektiv knarkar människor för att förstöra sig själva.

En vanlig svensson är livrädd att sina barn ska hamna i samma träsk. Så då måste vi peka ut och döma varenda knarkare i världen. Tar någon droger är det samhällets uppgift att förstora det. Spelar ingen roll om det är en A kändis eller "Bosse en trappa upp"

Det där resonemanget är vanligt bland många svenskar. Det är verkligen inte så svartvitt att man tar droger för att man är trasig, det är ett vanligt missförstånd. Man måste skilja på bruk och missbruk. Alkohol är också en drog, men där ska det rätt mycket till innan man använder benämningen missbruk. Det vidrigaste är att det sprids en massa dynga av antiknarkrörelser som rns. De far med osanning och liknar snarare en sekt än en seriös organisation.

OnT: Har också hört att E**n K ska vara förtjust i kola nyligen, men det där om att dra i sig som en dammsugare kan ju vara överdrivet. Det brukar ju bli det. Poängen är att det inte är ovanligt att folk idag väljer andra droger än alkohol.
Citera
2011-10-12, 01:03
Medlem
Enligt kommentarerna i Katrins blogg (som har blivit citerade här i tråden, bara att bläddra på sidorna) så tyder det mer på Forni än Elin Klong.

Dels eftersom en kommentar skrev "MF? bla bla bla bla".

Och en annan som sa att Forni hånglat med Klings pojkvän.
Citera
2011-10-12, 01:21
Medlem
keysters avatar
Från kommentarerna i Katrins blogg:

"För er som vill ha skvaller så har jag hört detta av en vän i jornalistbranschen, är ganska säkra källor men man kan aldrig veta 100%:

Elin Kling och hennes ex Gustav gjorde slut för att han hånglade med "modebloggaren" Miakela Forni ganska öppen på Stureplan, hon är typ 19 och dessutom MYCKET förtjust i kokain."
Citera
2011-10-12, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
Från kommentarerna i Katrins blogg:

"För er som vill ha skvaller så har jag hört detta av en vän i jornalistbranschen, är ganska säkra källor men man kan aldrig veta 100%:

Elin Kling och hennes ex Gustav gjorde slut för att han hånglade med "modebloggaren" Miakela Forni ganska öppen på Stureplan, hon är typ 19 och dessutom MYCKET förtjust i kokain."
Michaela Forni är 23 år.
Citera
2011-10-12, 12:21
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nKLT-
Michaela Forni är 23 år.

ja.... typ 19
Citera
2011-10-12, 13:08
Medlem
Forni ser ganska koksad ut på en hel del bilder må jag säga.
Citera
2011-10-12, 17:20
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
TS, MF och EK... kanske är de koksade allihop?
Citera
2011-10-12, 19:38
Medlem
Ärligt talat så tror jag att de flesta ''nykändisar'' minst har testat på kokain. Kissie gör det säkert för jämnan. Sen kan det vara så att Kenza eller någon annan C-kändis gjorde det under helgen och Katrin fick nys om det, vips så förstorar damen upp det hela.
Citera
2011-10-12, 23:54
Medlem
Bullbakarflickans avatar
Den här tjejen ser misstänkt ut

Citera
2011-10-13, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Forni ser ganska koksad ut på en hel del bilder må jag säga.

Hur ser man det?
Citera
2011-10-15, 02:24
Medlem
Ha ha, räkna hur många gånger Quenzala Blanco tar sig under näsan i detta inlägget..
http://www.tv3play.se/play/256221/?autostart=true

Men att/om hon knarkar är väl å andra sidan ingen större sensation.
Citera
2011-10-15, 19:29
Medlem
wonderlands avatar
Elin Kling förnekade i Metro WKD att hon är den "knarkande kändisen" i fråga, hon har aldrig rört droger. Enligt henne själv då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in