Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-02, 09:48
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KakorPlusMjolk
p.s jag är tjej. Bara så ni vet. Jag kan & tänker därför inte banka skiten ut någon förutom i mina dagdrömmar

Vad är det för jävla inställning ?!

Spelar ingen roll om du är tjej eller kille.

Ta en kökskniv och hugg han i ryggen ett par gånger ska du se att kommer på andra tankar....

eller anklaga honom för våldtäkt, det funkar alltid i Sverige....

Ring snuten och tipsa dem om ÄNNU EN knarkande latrino, "han säljer kola och hasch" brukar funka
Citera
2011-11-11, 21:35
  #122
Medlem
FuckingSkjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KakorPlusMjolk
Haha classic!

jag bor dock långt bort, kommer inte åka ner om det blir nåt bröllop.


Vad fan, Engagera dig!
Din mammas framtid står ju på spel

(alt, lej en spion)
Citera
2011-11-11, 23:24
  #123
Avstängd
Zahra83s avatar
Det är rätt tragiskt egentligen, jag bor i en förort och här ser jag ofta desperata svenska män och kvinnor i relationer med invandrare som knappt kan någon svenska, bland kvinnorna är det oftast afrikanska män och bland männen är det oftast asiatiska kvinnor som jag ser tillsammans.

Dessa relationer bygger inte på kärlek utan dessa invandrare vill helt enkelt utnyttja dessa kärlekskranka män och kvinnor, gärna snabbt skaffa barn tillsammans för att snabbt säkra sin plats i Sverige och leva tryggt och rikt jämfört med i hemlandet.
Citera
2011-11-12, 02:29
  #124
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zahra83
Det är rätt tragiskt egentligen, jag bor i en förort och här ser jag ofta desperata svenska män och kvinnor i relationer med invandrare som knappt kan någon svenska, bland kvinnorna är det oftast afrikanska män och bland männen är det oftast asiatiska kvinnor som jag ser tillsammans.

Dessa relationer bygger inte på kärlek utan dessa invandrare vill helt enkelt utnyttja dessa kärlekskranka män och kvinnor, gärna snabbt skaffa barn tillsammans för att snabbt säkra sin plats i Sverige och leva tryggt och rikt jämfört med i hemlandet.
Jag gillar asiatiska kvinnor. Unga och trånga. Är själv snygg svensk blondinkille, vältränad också.
Citera
2011-11-12, 05:07
  #125
Medlem
oreHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Jag gillar asiatiska kvinnor. Unga och trånga. Är själv snygg svensk blondinkille, vältränad också.

Jag med, men du - det är skillnad på vad jag runkar till och vad jag skaffar avkomma med.

För att gå tillbaka till Ts. Gör det den snygga vägen... gå via församlingen... hehe.
Din mamma kommer att bli överlycklig över att ha "räddat" dig från "världen", eller valfritt annat sektord. Infiltrera dig och börja sedan "skvallra"... Rykte är något man bör vara rädd om i slutna kretsar. Tag chansen vid söndagskaffet när du oskyldigt sätter dig bredvid Märta-fjärta-skvaller-bytta-bing-bong och lätta ditt hjärta... för nog har hon väl hört att han fick lämna sydamerikat pga sitt amoraliska leverne, o visst var det några tior som försvann ur kollekten förra veckan? Go girl!
Citera
2011-11-12, 05:40
  #126
Medlem
Herkulesbigs avatar
Kontakta immigrationsverket anmäl det för skenäktenskap. Du kan vara anonym....
Citera
2011-11-12, 09:15
  #127
Medlem
cdxz11s avatar
heh din morsa låter lagom pantad, hoppas hon är smart nog att fixa äktenskapsförord iaf.
Citera
2011-11-12, 11:10
  #128
Medlem
brittishmeats avatar
Dessvärre låter din mamma som en riktig problem magnet och det för mycket att begära av dig själv att du skall 'rädda' henne.
Det är nog inte sista (eller första?) gången din mamma är i trubbel och jag kan förstå hur frustrerad du blir av att se på när hon går i fällorna men mitt råd är ändå: rädda dig själv.
Du kommer bli tokig av att hindra henne från att gör idiotiska saker, jag tror du skall ge upp även om det känns svårt och försöka fokusera på ditt liv istället.
Citera
2011-11-15, 21:56
  #129
Medlem
KakorPlusMjolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreH
Jag med, men du - det är skillnad på vad jag runkar till och vad jag skaffar avkomma med.

För att gå tillbaka till Ts. Gör det den snygga vägen... gå via församlingen... hehe.
Din mamma kommer att bli överlycklig över att ha "räddat" dig från "världen", eller valfritt annat sektord. Infiltrera dig och börja sedan "skvallra"... Rykte är något man bör vara rädd om i slutna kretsar. Tag chansen vid söndagskaffet när du oskyldigt sätter dig bredvid Märta-fjärta-skvaller-bytta-bing-bong och lätta ditt hjärta... för nog har hon väl hört att han fick lämna sydamerikat pga sitt amoraliska leverne, o visst var det några tior som försvann ur kollekten förra veckan? Go girl!

loool
skvallret är redan igång utan min hjälp, det har dom varit duktiga nog att fixa själva Vad förväntar man sig av ensamma pensionärer som söker sig till sekter? Skvallertanter hela bunten såklart, hehe..

Citat:
Ursprungligen postat av brittishmeat
Dessvärre låter din mamma som en riktig problem magnet och det för mycket att begära av dig själv att du skall 'rädda' henne.
Det är nog inte sista (eller första?) gången din mamma är i trubbel och jag kan förstå hur frustrerad du blir av att se på när hon går i fällorna men mitt råd är ändå: rädda dig själv.
Du kommer bli tokig av att hindra henne från att gör idiotiska saker, jag tror du skall ge upp även om det känns svårt och försöka fokusera på ditt liv istället.

Kloka ord... Det är den vägen jag kör på nu, får se hur det går. Det låter enkelt men det tar tid att låta bli att försöka stoppa dumheterna... Konsekvenserna brukar inte direkt bli små!
Hon är som sagt förföljd av sitt ex idag och har varit tvungen att byta adress flera gånger, min syster och jag har blivit tvungna att byta skola, namn och efternamn flera gånger förut för att exet försöker hitta oss också (exet är finlandssvensk kan jag säga innan någon får förutfattade meningar).

Min lillasyster är inne på att kontakta hennes ex och ge honom den nya killens namn osv. Hahah ren ondska det tycker jag är lite overkill, vill ju inte att han ska hamna styckad i en soppåse i skogen
Citera
2011-11-16, 12:18
  #130
Medlem
Lacerdas avatar
Fan, TS du verkar ha varit med om mycket. Vilket land kommer den här sydamerikanen i från? Asylsökande från sydamerika får mig att höja ögonbrynen, vad är det för konflikter där just nu som får någon att söka asyl?
Hur går det för övrigt i fallet där du hävdar att du blev våldtagen som någon Syrianska hade betalat för? Vad tycker din gifta man om allt det här? Du är 21 år va?
Än så länge luktar det troll långa vägar men det kanske är som du säger...
Citera
2011-11-22, 14:59
  #131
Medlem
KakorPlusMjolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Fan, TS du verkar ha varit med om mycket. Vilket land kommer den här sydamerikanen i från? Asylsökande från sydamerika får mig att höja ögonbrynen, vad är det för konflikter där just nu som får någon att söka asyl?
Hur går det för övrigt i fallet där du hävdar att du blev våldtagen som någon Syrianska hade betalat för? Vad tycker din gifta man om allt det här? Du är 21 år va?
Än så länge luktar det troll långa vägar men det kanske är som du säger...

Han är från Peru, jag vet faktiskt inte varför han säker asyl. Men jag får väl ta honom på orden Många latinamerikaner kommer ju till sverige, undrar hur dom får stanna?

jag vet, jag vet. dumt som fan av mig att skriva för mycket om mig i andra trådar, jag kanske borde ha flera konton fick lite rysningar när jag läste ditt inlägg

(ursäktar att jag bara svarade på det jag har lust att svara på)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback