2011-09-20, 05:52
Medlem
God morgon alla flashbackare.

Nu är det som så att jag nyligen köpte ovanstående telefon via halebop, hade inte haft telefonen mer än 2veckor innan skiten brickar sig när jag skulle uppdatera telefonen. Och jag har i princip försökt med alla möjliga medel att fixa detta och det har visat sig att det inte funkar. Nu till det positiva i det hela, jag kommer att få en ny telefon, men jag känner inte att jag vill ha samma modell igen. Är det möjligt att få byta telefon modell helt och hållet tex till iphone 4 eller femman då dom ligger i hyffsat samma prisklass?

ursäkta för kanske rent av förvirrande skrivning men klockan är trots allt 6 på morgon.

mod får flytta om tråd ligger fel!
Citera
2011-09-20, 06:01
Medlem
Enklaste vore väl att höra med halebop ? Har du något abbonemang och låst x antal månader eller köpt kontant?
Du har inte funderat på samsung galaxy s2 ? borde ligga närmare i prisklass .
Citera
2011-09-20, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenne1985
Enklaste vore väl att höra med halebop ? Har du något abbonemang och låst x antal månader eller köpt kontant?
Du har inte funderat på samsung galaxy s2 ? borde ligga närmare i prisklass .

Jo då jag har abonnemang på telefonen, anledningen till att jag frågar här på flashback är för att jag vill veta om det är möjligt innan jag frågar halebop om detta. Låter kanske lite löjligt, men jag vill verkligen inte ha optimus 3D då den verkligen är skit i mina ögon. Så hade man kunnat få lite fingervisning via FB innan så hade det varit guld värt
Citera
2011-09-20, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMojito
Jo då jag har abonnemang på telefonen, anledningen till att jag frågar här på flashback är för att jag vill veta om det är möjligt innan jag frågar halebop om detta. Låter kanske lite löjligt, men jag vill verkligen inte ha optimus 3D då den verkligen är skit i mina ögon. Så hade man kunnat få lite fingervisning via FB innan så hade det varit guld värt

kan inte hjälpa dig med det tyvärr då jag inte varit i den situationen.. men håller med dig om att lg är skit köpt en del produkter de senaste åren och alla var... skit
Citera
2011-09-20, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenne1985
kan inte hjälpa dig med det tyvärr då jag inte varit i den situationen.. men håller med dig om att lg är skit köpt en del produkter de senaste åren och alla var... skit

Nog är det skit alltid. Allt funkar ett tag sedan djupdyker man rakt ner i problemens värld med deras produkter. Aldrig mera LG för min del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in