2011-09-19, 20:14
Medlem
Dreijers avatar
Vet INTE i vilken kategori denna tråd bör placeras i.

God afton, flashback.

Jag satt och camade via Messenger med mina lillasyster, då min mor plötsligt klev in.
Hon är ganska öppensinnad när det gäller både det ena och det andra, hon är rent ut sagt dum i huvudet. Riktigt ointelligent, ganska rolig, men hon är väldigt dum. Hon är som en 14-årig tjej i skallen.

Nå väl. Saken är den att hon kommer in naken i min lillasysters rum (visst, hon brukar gå naken från duschen till sovrummet för att klä på sig), men saken är den att hon står kvar framför webbkameran och sminkar sig. Fast jag säger att jag ser henne och tar bilder. Svaret jag får är "haha men du får du inga julklappar, dreijer!!!".

Jag antar att hon bara skojade och inte förstod att hon syns. Efter någon minut kommer hon tillbaka med sin pojkvän (som är påklädd) och visar att jag ser henne, då är hon fortfarande naken.

Till slut kommer hon tillbaka en sista gång med en morgonrock över sig. Men nu börjar hon sjunga på Ballongdansen och vika upp vardera sida på morgonrocken.

Jag är helt klart ärrad, förstår inte vad det är för fel på kvinnan. Jag visste att hon var dumstridig, men jag trodde aldrig att hon var så här otroligt ointelligent.

Too long, didn't read:
Morsan var naken på webbkamera framför mig och min syster, bilder finns.

Diskussion:
Vad hade du gjort i denna sits, var det fel av mig att posta bilder?
Vad har min mor för fel?
Senast redigerad av Dreijer 2011-09-19 kl. 20:44.
Citera
2011-09-19, 20:16
Medlem
Boolios avatar
Är morsan din snygg???
Citera
2011-09-19, 20:17
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolio
Är morsan din snygg???
Hon såg väl bra ut för fem år sedan, nu har hon blivit för lat och gått ned sig i kroppen. Men hon sköter väl sitt ansikte.

Nej, jag tänder inte på henne på något vis och kommer aldrig att göra.
Citera
2011-09-19, 20:18
Medlem
Amorzes avatar
skicka in en bild eller 2 så vi får se... så kan vi bedöma om de va så farligt eller ej...
Citera
2011-09-19, 20:19
Bannlyst
du skulle dragit igång din webcam och visat dregen samtidigt som du skrev- kolla mamma vad stort organ jag fått sen sist du såg det
Citera
2011-09-19, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Vet INTE i vilken kategori denna tråd bör placeras i.

God afton, flashback.

Jag satt och camade via Messenger med mina lillasyster, då min mor plötsligt klev in.
Hon är ganska öppensinnad när det gäller både det ena och det andra, hon är rent ut sagt dum i huvudet. Riktigt ointelligent, ganska rolig, men hon är väldigt dum. Hon är som en 14-årig tjej i skallen.

Nå väl. Saken är den att hon kommer in naken i min lillasysters rum (visst, hon brukar gå naken från duschen till sovrummet för att klä på sig), men saken är den att hon står kvar framför webbkameran och sminkar sig. Fast jag säger att jag ser henne och tar bilder. Svaret jag får är "haha men du får du inga julklappar, dreijer!!!".

Jag antar att hon bara skojade och inte förstod att hon syns. Efter någon minut kommer hon tillbaka med sin pojkvän (som är påklädd) och visar att jag ser henne, då är hon fortfarande naken.

Till slut kommer hon tillbaka en sista gång med en morgonrock över sig. Men nu börjar hon sjunga på Ballongdansen och vika upp vardera sida på morgonrocken.

Jag är helt klart ärrad, förstår inte vad det är för fel på kvinnan. Jag visste att hon var dumstridig, men jag trodde aldrig att hon var så här otroligt ointelligent.

Too long, didn't read:
Morsan var naken på webbkamera framför mig och min syster, bilder finns.

Det är bara att sätta på henne
Citera
2011-09-19, 20:21
Medlem
Judeschweins avatar
Frågan är väl snarare varför du väljer att glo på din nakna morsa...
Citera
2011-09-19, 20:22
Medlem
Dreijers avatar
För er som inte tror mig...

http://data.fuskbugg.se/skalman02/12..._morsanlol.png

Citat:
Ursprungligen postat av Judeschwein
Frågan är väl snarare varför du väljer att glo på din nakna morsa...

Jag var inte riktigt beredd på detta tillfälle. Det finns då gånger man kan se på en kvinna utan sexuella orsaker.
Citera
2011-09-19, 20:23
Medlem
Cambijaos avatar
Mycket rika svar måste jag säga, annars måste jag fråga; Vad vill du diskutera? Hur du ska komma över detta eller vadå?

Dessutom kommer jag behöva se dessa bilder.
Citera
2011-09-19, 20:23
Medlem
varför lägger du ut en naken bild på din mamma?
Citera
2011-09-19, 20:24
Medlem
Oldberrys avatar
EDIT: Fel, såg att en bild postats

Hon vill antagligen bara skoja/tramsa med er
Senast redigerad av Oldberry 2011-09-19 kl. 20:26.
Citera
2011-09-19, 20:24
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Mycket rika svar måste jag säga, annars måste jag fråga; Vad vill du diskutera? Hur du ska komma över detta eller vadå?

Dessutom kommer jag behöva se dessa bilder.

Bild finns redan.
Nej. Vi kan diskutera vad som egentligen sker i en medelålders kvinnas hjärna.

Citat:
Ursprungligen postat av blipgame
varför lägger du ut en naken bild på din mamma?
För att jag helt enkelt inte bryr mig om henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in