Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag tycker att submarinerserien är bland de snyggaste klockorna som någonsin tillverkats och betvivlar att jag kan hitta lika snygga för 5 papp. Dessutom lär jag ju inte få samma hantverk och precision. Seadweller är dessutom bland de bästa mekaniska dykaruren man kan hitta och eftersom jag dyker en del så....
Sammy, du är i alla fall med mig va? Det är väl en köpsignal om man kan få den för 4099$?
Vad säger Rolex om att köpa klockor online? Finns mycket falska klockor där...
Gällande att köpa en klocka så skall du tänka på att klockan är ett av de få smycken en man kan ha, ringar i öronen och ansiktet ser inte vårdat ut och funkar för en vegan på 21. Halskedjor är det likadant med... de funkar på en kille i 20 årsåldern med
"tensta kostym". Eftersom en riktig klocka kostar uppemot 30.000 så tycker jag att du skall köpa den om du tänker använda den, inte för att spara och investera i.
Caine777: Bilderna på Breitling klockan har underliga färger om man jämför med deras katalog så jag undrar vad som är i görningen, Bretling ställer även klockorna på datum 12 om jag inte minns fel... Står f ö inget om luminerande siffror i deras 2005 katalog
!!!VARNING!!! Undersök online affärer noga före ni köper klockor där. Jämför bilder med kataliger och liknande före ni köper!
PS! Breitling tilllåter inte online försäljning av sina klockor enligt deras hemsida!