Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ytterligare ett exempel på det absurda i att döma till utvisning för den här typen av brott. Känns som lite som att RKV resonerat något i stil med... "Äh, orka. Hon är ju inte svensk och kommer ändå utvisas sen. Varför ska vi bry oss om att vårda henne? Vi skickar henne istället till Kenya. Vad som händer med henne där är inte vårt ansvar."
Självklart så är det inte Sveriges ansvar att "rehabilitera" Kenyanskan och slösa pengar på henne.
Hon har missbrukat det förtroende som givits henne här i Sverige och har sannolikt redan kostat de svenska skattebetalarna stora pengar.
Ditt inlägg är lika förvirrat vänstervridet som alltid, hemma för afrikanskan är just Afrika.
Edit. Otroligt fånigt av norrskensflamman att pixla negressens ansikte, vi vet ju hur hon ser ut ändå platt bred näsa, tjocka läppar och med ögon svarta som avloppsrör.