Köpte Graven och Morden på DVD, fick hem dom för ett par dagar sen.
Kollade igenom båda säsongerna på ett dygn och blev väldigt positivt överaskad.
Är iofs en sucker för svenska deckare, men dessa var riktigt bra gjorda.
Däremot var Graven tio gånger bättre än Morden. Man kom aldrig in i handlingen i Morden och storyn var ganska tunn.
Göran Ragnerstam är, för att vara helt ärlig, en av Sveriges bästa skådisar. Inte någon man nämner i dom sammanhangen särskillt ofta, men vafan....
Han kan göra allt från komedi till deckare.
Näh, nu ska jag kolla igenom "Den svarta cirkeln". Sauk är med även där
EDIT: Ville bara tipsa om serien "Läckan" när jag ändå håller på och skriver.