2021-11-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Det här var lite skadeglädje, äntligen har mångkulturen få ge en effekt mot elitisterna. Nu får vi hoppas att de övriga som Henrik Schyffert också få känna sig lika obekväm då de öppnar dörren mot en främling som är där för att råna folk.

Hoppas den tvååriga sonen klarar sig lika oskadd ur upplevelsen som Martin verkar ha gjort
Citera
2021-11-14, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Hoppas den tvååriga sonen klarar sig lika oskadd ur upplevelsen som Martin verkar ha gjort
Han får nog men för livet
Citera
2021-11-14, 20:09
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Det här var lite skadeglädje, äntligen har mångkulturen få ge en effekt mot elitisterna. Nu får vi hoppas att de övriga som Henrik Schyffert också få känna sig lika obekväm då de öppnar dörren mot en främling som är där för att råna folk.
Aldrig har skadeglädjen varit större, vi får hoppas att fler av hans sort får smaka på mångakulturen.
Citera
2021-11-21, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Martin Björks familj pistolrånad i hemmet
https://www.expressen.se/noje/martin...anad-i-hemmet/

På sin Instagram skriver tv-profilen själv om händelsen:
”Fyra män med pistol tränger sig in i vår lägenhet i jakten på en klocka som dom visste att jag hade”, skriver han.

Så trist..

Vem fan bryr sig? Martin kan gå och gråta någon annanstans. Kriminaliteten i city kommer fortsätta att bli värre, vilket den redan gör i allra högsta grad.

Martin är inte på något sätt unik. Däremot dum i huvudet. Flashar du feta klockor på insta och är känd, får du fan vara beredd på att någon agerar på det. Det är som en öppen invit till smutset.

För övrigt lite ironi med tanke på hans ”badboy” approach han alltid kört med, sleeves och grejer.

Fjant martin
Citera
2021-11-21, 12:20
Medlem
Såg han i ett reportage från någon veckotidning från 1995, man hade intervjuat 5 svenska modeller om framtiden och vem man trodde skulle lyckas bli framgångsrik. Den enda man kände igen var Björk.
Citera
2021-11-24, 00:38
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HastaElFuego
Vem fan bryr sig? Martin kan gå och gråta någon annanstans. Kriminaliteten i city kommer fortsätta att bli värre, vilket den redan gör i allra högsta grad.

Martin är inte på något sätt unik. Däremot dum i huvudet. Flashar du feta klockor på insta och är känd, får du fan vara beredd på att någon agerar på det. Det är som en öppen invit till smutset.

För övrigt lite ironi med tanke på hans ”badboy” approach han alltid kört med, sleeves och grejer.

Fjant martin

När han gjorde en sleeve trodde jag att den idiotin var över.

Men sen gjorde alla hipsters en och jag trodde det var nu definitivt över.

Fan vad fel jag hade men jag tänker inte ändra mig.

Själv skulle jag vilja ha en tatuering nån dag. Men jag gillar fartyg och sjömansgrejer. Så jag väntar på den dag tills jag går till sjöss. Har väntat trettio år nu men jag har tid.

För jag skulle aldrig kunna göra en sjömanstatuering utan att vara till sjöss. Eller en tribal utan att vara på Mauri, NZ eller liknande. Sleeves eller ryggar? Du är jag inte yakuza så skulle jag skämmas ögonen ur mig.
Citera
2021-11-24, 12:46
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Fjant martin

Tja, buhu stoppa pressarna!

Förstasidestoff i Expressen idag att stackarn har blivit av med sin Rolex, snyft.

Nu vet han inte vad klockan är

Köpa en klocka för 130.000 och sen böla ut i kvällspressen när nån tog den. Tråkigt att bli rånad, säkert busungarna Olle och Pelle som varit i farten igen. Det tyckte säkert att de behövde klockan mer än stekar-Martin.
Citera
2021-11-24, 15:54
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:

Fjant martin

Badboy, sleeves och grejer…va fan yrar du om?
Han är en mesig RADIOPRATARE och har väl aldrig försökt vara något annat😂
Citera
2021-11-24, 19:50
Medlem
lakritcs avatar
Björken kanske taggar ner på att visa upp sina märkesklockor på sociala medier i fortsättningen: https://polisen.se/aktuellt/nyheter/...VGbjiZbVWIfLok

Om han håller sig uppdaterad och följer nyheterna. Inte helt självklart för kultureliten som filtrerar efter vad som passar innerstadsbubblan.
Citera
2021-12-09, 00:51
Medlem
OneTaps avatar
han måste va bög? tydligt att han e sugen https://www.youtube.com/watch?v=itNZSLKTA3Y
Senast redigerad av OneTap 2021-12-09 kl. 00:55.
Citera
2022-02-10, 19:21
Medlem
Går inte att se ett skit. Varför öppnar han dörren för en kvinna som han inte ser. Klart försäkringsbedrägeri han måste polisanmälas
Citera
2022-03-22, 14:20
Fanskapet verkar fortfarande tro att han är 25, när han i själva verket är 50.

Normalt sett borde ju människor i hans ålder skämmas över att vara jämngammal med honom. Man kan ju undra om han någonsin själv går i terapi för sitt ålderskomplex.

Tragiskt att han har en egen YouTube-kanal och beter sig såhär. Han hade ju lika gärna kunnat bjuda in Martin Timell, Fredrik Virtanen och Paolo Roberto medan han ändå är igång.

Jävla snuskfarbror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in