2020-01-28, 17:42
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Baserat på hans Youtube kanal där Martin sitter i en bil och intervjuar olika kända profiler så verkar han vara en riktigt skum typ. Majoriteten av frågorna består utav sex frågor och man kan se på vissa hur obekväma dom är runt honom.
Det jag finner lite fascinerande är hur det inte allt för sällan är personer som näckat och knullat i Paradise Hotel som ser obekväma ut..
Samt, inslaget heter "Intimt med Björken", och han har gjort klipp ett bra tag nu som det går att gå tillbaka och kolla på (så de som nu ställer upp vet vad som kommer) så jag vet inte hur mycket mer förvarning de kan få.. Det borde liksom inte komma som en överraskning.. Plus, jag antar att de som han frågar ut har haft någon form av PR-skolning, i och med att de ändå ska vara Kändisar, så de borde ju lätt kunna be honom om frågorna innan så de kan prata igenom om det är någon fråga som känns obekväm eller som känns för personlig.
Citera
2020-12-01, 09:22
Medlem
Ni är alla vara avundsjuka för hans framgång. Klart man vill tjäna pengar på att vara en vältränad medelåldersman och +50 med en dase.

När han dör kommer han bli ihågkommen som mannen som tillförde mycket för media, han kommer att bli mer ihågkommen än Adam Alsing eftersom hans penistorlek var troligtvis inte lika stort som Martins.
Citera
2021-09-09, 16:47
Medlem
Jag bläddrade i en gammal Datormagazin från 1994 och hittade denna annonsen, och visst fan är detta en ung Martin Björk? Eller är jag knäpp?

https://i.imgur.com/2CmQsnc.jpg
Citera
2021-11-14, 17:31
Medlem
Martin Björks familj pistolrånad i hemmet
https://www.expressen.se/noje/martin...anad-i-hemmet/

På sin Instagram skriver tv-profilen själv om händelsen:
”Fyra män med pistol tränger sig in i vår lägenhet i jakten på en klocka som dom visste att jag hade”, skriver han.

Så trist..
Senast redigerad av salladsmix 2021-11-14 kl. 17:35.
Citera
2021-11-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix

”Fyra män med pistol tränger sig in i vår lägenhet i jakten på en klocka som dom visste att jag hade”, skriver han.

Så trist..

Vet du vilken klocka det rörde sig om ?
Citera
2021-11-14, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testadura
Vet du vilken klocka det rörde sig om ?

Har sett Martin med Rolex, men vet ej, kanske har fler.
Men många har en Rolex idag, undra om de kände Björk eller nåt. Lider med han, inte kul.
Senast redigerad av salladsmix 2021-11-14 kl. 17:49.
Citera
2021-11-14, 18:16
Medlem
Ja "stackars"
Citera
2021-11-14, 18:24
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix

Så trist..
”Vi mår under omständigheterna bra. Men traumat kommer för alltid leva i våra själar. Va rädda om er.”

Traumat kan nog avhjälpas med lite samtalsterapi med Henrik Schyffert och Magnus Betnér, Sverige-har-aldrig-varit-tryggare-duon.
Senast redigerad av lakritc 2021-11-14 kl. 18:27.
Citera
2021-11-14, 18:39
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
inga konstigheter tjejer brukar alltid välja fula män som pojkväner. Jag har två teorier . 1. dom vill vara den snygga i relationen typ nåt ego aktigt. 2. dom tror dom ska få behålla dom fula killarna. Jag vet många killar som ser bra ut och är vältränade men som har svårt få tjejer. Verkligheten är inte som filmens värld. I verkligheten får fula pojkar kyssa vackra flickor

...med läppar som precis innan smaskat dase av en bad boy.
#staywoke
Citera
2021-11-14, 18:41
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
”Vi mår under omständigheterna bra. Men traumat kommer för alltid leva i våra själar. Va rädda om er.”

Traumat kan nog avhjälpas med lite samtalsterapi med Henrik Schyffert och Magnus Betnér, Sverige-har-aldrig-varit-tryggare-duon.

Björken ville köpa stulna klockor av mig redan flr 20 år sedan.
Dryg dom fan.
Nu fick han själv smaka, inte så kul då.
Martin, om du minns mig från Berns, tror du dom tar en tredjedel.
Som du var så säker på att det kostade "på gatan"
Mvh
Manjakis✌️
Citera
2021-11-14, 18:43
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

🤣🤣🤣🤣
Citera
2021-11-14, 19:39
Medlem
Det här var lite skadeglädje, äntligen har mångkulturen få ge en effekt mot elitisterna. Nu får vi hoppas att de övriga som Henrik Schyffert också få känna sig lika obekväm då de öppnar dörren mot en främling som är där för att råna folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in