2011-09-18, 23:14
Medlem
Sandtags avatar
Hej, jobbar på island och bor på företagets kostnad på ett hotell, vi får frukost lunch och fika på jobbet så det är lätta middagar vardagar samt alla måltider helger som jag behöver tips på, gärna så billigt som möjligt. Kruxet med detta är att allt som finns att tillgå är en micro och en smörgåsgrill, det finns även en kyl som jag ogärna använder då denna är gemensam för hela hotellet, Dvs sätter jag in något där så kommer det inom en timme att vara uppätet/uppdrucket av 2m långa kriminella polacker.

Tar gärna tips på allt ni kan komma på, helst ska det vara något som går att förvara utan kyl alternativt räcker till 2 måltider. Men strö på med tips bara, skriv gärna hur man går tillväga för att laga rätterna också.

Finns tre mellan stora livsmedelsbutiker här så har tillgång till det mesta men har så jävla dålig fantasi och spyr på micropizzorna och dylikt nu efter en vecka, vill ha riktig mat.
Citera
2011-09-18, 23:37
Medlem
restaurang?
Citera
2011-09-19, 17:37
Medlem
christerys avatar
Finns det färsklagad (inte fryst) färdigmat i plastbackar så smakar faktiskt dm inte mycket värre än "hemlagad matlåda". köp en på kvällen, ta pengarna du spar på att inte käka på restaurang och köp pilsner för dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in