• 1
  • 2
2011-09-18, 23:07
Medlem
antipyskoss avatar
Bye bye Sweden! Say hello to the new Sweden, Swedeniztan. Embrace Allah as your savior and mohammad as his messenger. The profet without a profecy, and the "prophet" whos only miracle was that he flew on a donkey from mekka to jerusalem. Only eyewitness: The donkey itself. sharia is the new konstitution of Swedish law. Enjoy your staying!

Är det sannolikt att man kommer tala i dem här termerna i framtiden, om inte på fullt allvar så på lite skojjig manöver? Hur kommer Anséendet påverkas utomlands, med tanke på Sveriges fjanteri politiska agenda?

Welcome to Swedeniztan, here we have feminist that enjoys Sharia! We have gays who embrace Islam as the new religion in the country. We have a primeminister who's a sociopat. There must be a first thing for everything! We, ethnic swedish men, we don't care if our mothers get robbed or raped, we like to protest with the leftist against the only Sweede kind party in the government. Cause we are so "humane" and "tolerant". We have no clue about anything, we just go with the flow as they say. We are feminisst and at the same time we love muslims and Islam, makes no sense? We dont know that, we just do as the media tells us, we got no ability of self analysing. Our Biggest newspaper is an antiSwede propaganda paper, but we cant see it, we are too DUMB! Our school ratings in statistics have dropped to about 40th place internationally, but still we cant understand that it is the second generation immigrants that brings down the score for us. We blame something else, cause thats what we always do. Otherwise we are racists, XD. The few Nationalists in Sweden think that sweedes are the most intelligent and the diamond of human race, clearly they don't understand that reality shows the opposite. Come to Sweden, here u can be as unrealistic as u want, and live on our wellfare. We, the Sweedes we pay your living! You can just continue with ur daily basis activity u brought from the African kontinent, such as fucking and raping our wifes and mothers. It doesn't bother us, cause we are tolerant! Awesome isn't it. Stockholms slogan is, "The Capitol of Scandinavia" when it should be "The rape capitol of Europe", but who cares? Let the Sweedes think what ever they think, if they think at all?

Diskutera och säg vad ni tycker ang. denna analys.

Godkväll.
Senast redigerad av antipyskos 2011-09-18 kl. 23:39.
Citera
2011-09-18, 23:13
Medlem
Det kommer se likadant ut i runt om i Europa oroa dig inte.
Citera
2011-09-18, 23:13
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antipyskos
Bye bye Sweden! Say hello to the new Sweden, Swedeniztan. Embrace Allah as your savior and mohammad as his messenger. The profet without a profecy, and the "prophet" whos only miracle was that he flew on a donkey from mekka to jerusalem. Only eyewitness: The donkey itself. sharia is the new konstitution of Swedish law. Enjoy your staying!

Är det sannolikt att man kommer tala i dem här termerna i framtiden, om inte på fullt allvar så på lite skojjig manöver? Hur kommer Anséendet påverkas utomlands, med tanke på Sveriges fjanteri politiska agenda?

Welcome to Swedeniztan, here we have feminist that enjoys Sharia! We have gays who embrace Islam as the new religion in the country. We have a primeminister who's a sociopat. There must be a first thing for everything! We ethnic swedish men, we don't care if our mothers get robbed or raped, we like to protest with the leftist agains the only Sweede kind party in the government. Cause we hare so "humane" and "tolerant". We have no clue about anything, we just go with the flow as they say. We are feminist and at the same time we love muslims and Islam, makes no sense? We dont know that, we just do as the media tells us, we got no ability of self analysing. Our Biggest newspaper is an antiSwede propaganda paper, but we cant see it, we are too DUMB! Our school ratings in statistics have dropped to about 40th place internationally, but still we cant understand that it is the second generation immigrants that brings down the score for us. We blame something else, cause thats what we always do. Otherwise we are racists, XD. The few Nationalists in Sweden think that sweedes are the most intelligent and the diamond of human race, clearly they don't understand that reality shows the opposite. Come to Sweden, here u can be as unrealistic as u want, and live on our wellfare. We, the Sweedes we pay your living! You can just continue with ur daily basis activity u brought from the African kontinent, such as fuck our wifes and mothers. It doesnt bother us, cause we are tolerant! Awesome isn't it. Stockholms slogan is, "The Capitol of Scandinavia" when it should be "The rape capitol of Europe", but who cares? Let the Sweedes think what ever they think, if they think at all?

En liten smocka i nyllet kan man tycka, men diskutera gärna huruvida ni håller med eller inte.

Godkväll.
Vad ska diskuteras?
Citera
2011-09-18, 23:14
Medlem
Urijahs avatar
Du stavar så underbart bra på engelska!
Citera
2011-09-18, 23:26
Medlem
antipyskoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Vad ska diskuteras?

Ni fick Sverige i ett nötskal ur realistisk synvinkel, ordet är fritt.
Citera
2011-09-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ni fick Sverige i ett nötskal ur realistisk synvinkel, ordet är fritt.
Jag skulle inte vilja påstå att det var en särskilt objektiv synvinkel du levererade, tvärtom.

Vilken självkritik begrundar du? Skulla vara intressant att veta hur du reflekterar kring dina tankar.
Citera
2011-09-18, 23:31
Medlem
Apocalyptors avatar
Det hade ju varit intressant om du lade upp samtida rapporteringar från utländska medier som rapporterar om situationen i Sverige, om sådana inslag existerar då.
Citera
2011-09-18, 23:33
Medlem
antipyskoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocalyptor
Det hade ju varit intressant om du lade upp samtida rapporteringar från utländska medier som rapporterar om situationen i Sverige, om sådana inslag existerar då.

Det finns redan på nätet. Australiensarna gjorde narr av svenskarna pga. genusfritt dagis.
Britterna har gjort dokumentärer om situationen i Sverige, och Islams framfart.
I Sveriges hycklar media benämner man de tre männen som är misstänkta för försök till terrorbrott som "Göteborgare", i Engelsk, Norsk, Finsk mm.as media ger man ut namn och härkomst på förövarna, varför är situtationen sådan? Gärningsmännen är för övrigt 2 somalier och en irakier. Min poäng är att svenskarna förgör sitt eget land och folk genom sin "humanitet".
In på tuben, hittar du inte så kan jag länka.
Senast redigerad av antipyskos 2011-09-18 kl. 23:38.
Citera
2011-09-18, 23:34
Medlem
antipyskoss avatar
Citat:
Jag skulle inte vilja påstå att det var en särskilt objektiv synvinkel du levererade, tvärtom.

Vilken självkritik begrundar du? Skulla vara intressant att veta hur du reflekterar kring dina tankar.

Det var väl rätt uppenbart hur jag reflekterar. Och icke objektivt? Om något så var den objektiv, så ser verkligheten ut, tyvärr. Jag bor i Finland btw, och lider med Sveriges utveckling.
Citera
2011-09-18, 23:40
Medlem
Citat:
Det var väl rätt uppenbart hur jag reflekterar. Och icke objektivt? Om något så var den objektiv, så ser verkligheten ut, tyvärr. Jag bor i Finland btw, och lider med Sveriges utveckling.
Tycker jag inte, mest en massa skitsnack om att sverige är ett döende land. Jag ser ingen självkritik.

Finland är de tusen sjöarnas land. Men har även på senare tid blivit rasismens land. Jag vill be dig om att inte tro på allt som står i tidningen eller här på flashback. Sverige är inte allas så hemskt som vissa individer vill utmåla det.
Citera
2011-09-18, 23:44
Medlem
antipyskoss avatar
Citat:
Tycker jag inte, mest en massa skitsnack om att sverige är ett döende land. Jag ser ingen självkritik.

Finland är de tusen sjöarnas land. Men har även på senare tid blivit rasismens land. Jag vill be dig om att inte tro på allt som står i tidningen eller här på flashback. Sverige är inte allas så hemskt som vissa individer vill utmåla det.

För dig som invandrare är det säkert underbart i Sverige då du prioriteras före den inhemska populationen. Som etnisk svensk ser framtiden rätt så rutten ut. Jag är inget större fan av svenskar i allmänhet då de saknar vett och förnuft. Mina åsikter påverkas å deras blindhet, skulle de vara realister som andra européer skulle gilla faktorn ligga i taket för den svenska folkgruppen. Jag tror även att svenskar skiter fullständigt i vad invandrare från mellanöstern och afrika anser om deras land då de alltid kommer vara ett välfärdsland ur neger och arab synvinkel, men vad de borde bry sig om är anséendet hos resten av Europa och den intelligenta världen. Tyvärr tror jag dom inte tänker i dessa banor, varför? Det ser man i samhällsförändringen.
Citera
2011-09-18, 23:49
Medlem
Apocalyptors avatar
Citat:

Men faktum är att de tre terrorgöteborgarna är ett pack svartfötter. Spännande? Det tycker du säkerligen, och du kommer garanterat få mer spänning i framtiden om vi tillåter sådana som du lasta skeppet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in