2011-09-18, 11:39
Medlem
tjuvholts avatar
Hej!

Ganska trivial trådstart. Nåväl. Jag vill minnas att jag under 2008, möjligen 2009, skrev i ett ansökningsformulär för att tillgång till ett hemligt underforum i urban exploration där det ämnades att diskutera orörda platser som den breda massan på Flashback Forum inte skulle kunna se.

Har det forumet funnits, finns det kvar eller har jag bara drömt? Någon UE-räv eller moderator som kan avge yttrande?
Citera
2011-09-18, 11:46
Bannlyst
Om det skulle finnas så lär det ju vara såhär att ingen skulle svara på det eller lägga fram bevis för då är det inte så hemligt längre.
Citera
2011-09-18, 11:48
Medlem
tjuvholts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quickerlicker
Om det skulle finnas så lär det ju vara såhär att ingen skulle svara på det eller lägga fram bevis för då är det inte så hemligt längre.

Jag vet inte om du möjligen noterade att jag skrev 'hemligt'?
Citera
2011-09-18, 12:18
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Jag har också för mig att det har funnits ett hemligt UE-underforum, tillsammans med ett par andra hemliga underforum.
Citera
2011-09-18, 12:20
Medlem
core_s avatar
Det var inget hemligt med det. Det var dolt och för att få tillgång dit krävdes det godkännande av modsen där
Citera
2011-09-18, 13:09
Medlem
ensockerbagares avatar
Första regeln om UE är: prata inte om UE.
Citera
2011-09-18, 14:24
Medlem
sommarlovs avatar
Av misstag var det hemliga UE-forumet öppet ett par timmar för en tid sedan, alla kunde läsa...

(Utom jag som inte var inloggad då )
Citera
2011-09-18, 14:25
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Av misstag var det hemliga UE-forumet öppet ett par timmar för en tid sedan, alla kunde läsa...

(Utom jag som inte var inloggad då )
Det var inte i samband med aprilskämtet då Outlaw öppnades och en massa slumpmässigt valda medlemmar fick moderatorstatus?
Citera
2011-09-18, 14:31
Medlem
Marsovs avatar
i UE-faq tråden står detta skrivet utav Rausing:

Citat:
Det ryktas om ett stängt forum

[uppdat. 080520 av Farbror Sallad]: Det har funnits ett sådant, men det är numera bortplockat eftersom det inte användes i tillräckligt stor omfattning för att dess existens skulle anses motiverad.
(skrevs 2008)

https://www.flashback.org/t278041
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in