Man hör bara gnäll från kvinnor om påtryckningarna från den sociala standarden som DOM förväntas att leva upp till.
tror ni tjejer inte att VI MÄN har en social standard att leva upp till oxå.
lika lite som en fet ful kvinna får nårra snygga killar, får inte heller en fet ful MAN nårra snygga tjejer.
varför tror ni vi män springer till gymmet 5 dar i veckan??
o vi har en hel del sociala förväntningar på oss med.
hur många kvinnor säger inte: "min gubbe hjälper aldrig till med disken"
har ni NÅGONSIN hört:" äh, jävla kärring som inte hjälper till med o byta takpannorna"
o det här med att objektifiera kvinnan:
Ni objektifierar fan oss med, det kallas fysisk attraktion. and it goes both wats
all relkam o mode-grejer med kvinnor är INTE riktade till oss män, utan till er kvinnor.
o de där med size-zero, jag känner väldigt få killar som verkligen tycker ett vandrande spaggeti-strå e sexigt. dom enda 2 jag känner dom är själva väldigt långa o slanka i sin egen kroppsbyggnad.
o sist en inte minst så ÄR faktiskt kvinnokroppen vackrare ur e rent estetiskt perspektiv, än vad manskroppen är.
Kvinnokroppen har lena, mjuka linjer medan en manskropp har hårda, kantiga drag.
o de där med kroppsideal så har ni inget o sätta emot.
Ta o kolla på en gammal grekisk staty på en "Hjälte", en bild av hur en "riktig" man ska se ut.
inte helt olik den kropp brad pitt har i troja-filmen.
vi män har haft den bilden hängandes över oss sen antikens grekland!!!
skulle vilja veta er kvinnors synpunkter på de här.
känns liksom lite som att feminist debatten anser att män har gledit genom världshistorien o vi inte har nårra som helst förväntningar på oss.
o ni killar här på forumet som e glada för o kalla kvinnor för "slid-djur", ni kan hålla er undan denna tråden, vill inte ha ert idiotiska skitsnack här.
tror ni tjejer inte att VI MÄN har en social standard att leva upp till oxå.
lika lite som en fet ful kvinna får nårra snygga killar, får inte heller en fet ful MAN nårra snygga tjejer.
varför tror ni vi män springer till gymmet 5 dar i veckan??
o vi har en hel del sociala förväntningar på oss med.
hur många kvinnor säger inte: "min gubbe hjälper aldrig till med disken"
har ni NÅGONSIN hört:" äh, jävla kärring som inte hjälper till med o byta takpannorna"
o det här med att objektifiera kvinnan:
Ni objektifierar fan oss med, det kallas fysisk attraktion. and it goes both wats

all relkam o mode-grejer med kvinnor är INTE riktade till oss män, utan till er kvinnor.
o de där med size-zero, jag känner väldigt få killar som verkligen tycker ett vandrande spaggeti-strå e sexigt. dom enda 2 jag känner dom är själva väldigt långa o slanka i sin egen kroppsbyggnad.
o sist en inte minst så ÄR faktiskt kvinnokroppen vackrare ur e rent estetiskt perspektiv, än vad manskroppen är.
Kvinnokroppen har lena, mjuka linjer medan en manskropp har hårda, kantiga drag.
o de där med kroppsideal så har ni inget o sätta emot.
Ta o kolla på en gammal grekisk staty på en "Hjälte", en bild av hur en "riktig" man ska se ut.
inte helt olik den kropp brad pitt har i troja-filmen.
vi män har haft den bilden hängandes över oss sen antikens grekland!!!
skulle vilja veta er kvinnors synpunkter på de här.
känns liksom lite som att feminist debatten anser att män har gledit genom världshistorien o vi inte har nårra som helst förväntningar på oss.
o ni killar här på forumet som e glada för o kalla kvinnor för "slid-djur", ni kan hålla er undan denna tråden, vill inte ha ert idiotiska skitsnack här.