2011-09-17, 01:55
Medlem
Hej!

Nyligen när kikade jag runt i en dejtingsajt och hittade en man som jag är intresserad av. Jag skriver typ. Hej och hur är det med dig ? vi bor i samma område mm.. han svarade direkt'' kan du tänka dig en date?''

Vad tycker ni om denna date? vad betyder det egentligen? är han ute efter ett ligg eller?
Citera
2011-09-17, 02:00
Medlem
Ostpops avatar
Både män och kvinnor är väl ofta ute efter att ligga även om det i slutändan är ett förhållande man letar efter, köper ju inte inte bil man inte provkört.

Du bör nog lära känna personen lite bättre än 2 meningar inte du möter IRL.

Lycka till med kärleken!
Citera
2011-09-17, 02:01
Medlem
Hej!

Jag tror inte han är ute efter ligg i första hand, utan han vill nog ses för att se om ni passar ihop och trivs och så där. Det är faktiskt få män på datingsidor som vill ha sex första gången.

Hoppas det går bra med dejtande och lycka till!
Citera
2011-09-17, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paniklilla
Hej!

Nyligen när kikade jag runt i en dejtingsajt och hittade en man som jag är intresserad av. Jag skriver typ. Hej och hur är det med dig ? vi bor i samma område mm.. han svarade direkt'' kan du tänka dig en date?''

Vad tycker ni om denna date? vad betyder det egentligen? är han ute efter ett ligg eller?

Beror på vilken dejtingsajt du var på:P nejmen seriöst så är det väldigt individuellt, var han för rakt på sak kan det ju innebära att han är oseriös eller bara väldigt ny i nätdejting-världen.
Citera
2011-09-17, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieBallander
Hej!

Jag tror inte han är ute efter ligg i första hand, utan han vill nog ses för att se om ni passar ihop och trivs och så där. Det är faktiskt få män på datingsidor som vill ha sex första gången.

Hoppas det går bra med dejtande och lycka till!

och vilka sidor har du varit på? :P
Citera
2011-09-17, 02:03
Medlem
Jag tror att han inte var så seriös i alla fall....

Det var på match.com vi fick kontakt.. har någon erfarenhet i sajten?
Citera
2011-09-17, 02:06
Medlem
Ostpops avatar
Min definition av en dejt är en chans att lära känna en ny människa och tillsammans se om möjligheten för mer än vänskap finns där.

Citat:

Citera
2011-09-17, 02:06
Medlem
Zelogaths avatar
Svarar man så efter att man inte ens har pratat så skulle jag tycka det var konstigt om han var nyfiken på om du är kvinnan i hans liv
Gör såhär, skriv tillbaka typ att det kanske kan hända men att du vill lära känna honom lite först- var han bara ute efter ett ligg eller en dags tidsfördriv så kommer han inte svara, då har han redan räknat bort dig så att säga.

Tycker inte du ska träffa honom än
Citera
2011-09-17, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostpop
Min definition av en dejt är en chans att lära känna en ny människa och tillsammans se om möjligheten för mer än vänskap finns där.
Tack !
Citera
2011-09-17, 02:08
Medlem
Ostpops avatar
Bjud hem till en liten fest eller liknande med dina vänner och be dom ta med singel killar i deras bekantskapskrets

Citat:

Citera
2011-09-17, 02:32
Bannlyst
En date kan var allt från en kopp kaffe till hårt och våldsamt BDSMsex. Men man brukar väl vanligtvis komma överrens om vad man ska sysselsätta sig med innan man ses. Iaf vad man börjar med.

Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in