Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-19, 00:08
  #2281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
vad exakt sa han?

Citat:
Ursprungligen postat av pederN
det var ju några dagar sedan dennis drog tillbaka det va? och det han sa var att vi inte var ensamma va? han nämnde aldirg det var ett ufo i östersjön va? i alla fall inte enligt en av dom svenska moderaterna på facebook sidan.






Sunday, September 16, 2012, var det visst! 2 dagar sen!

Minns inte ordagrant men han nämnde UFO i posten.
Att han desstom skrev "att vi inte är ensamma", minns jag inte ens, men det i sig är ju extraordinärt.

Att han "behöver en semester" är ju sjukt, han är i chock, han vet mer än han kan berätta. Ska försöka kontakta honom och se om han kan dela med sig av något.
Citera
2012-09-19, 00:46
  #2282
Medlem
ylletrasas avatar
dennis kan tydligen inte dela med sig info, pga av massa avtal..
Citera
2012-09-19, 07:38
  #2283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemligotjendis
Sunday, September 16, 2012, var det visst! 2 dagar sen!

Minns inte ordagrant men han nämnde UFO i posten.
Att han desstom skrev "att vi inte är ensamma", minns jag inte ens, men det i sig är ju extraordinärt.

Att han "behöver en semester" är ju sjukt, han är i chock, han vet mer än han kan berätta. Ska försöka kontakta honom och se om han kan dela med sig av något.

Så då kan han lika gärna ha sagt "det är inget UFO"....!!! Nu behöver jag semester efter att ha sålt t-shirts och spelat in youtubevideor.

Jag uppfattade dig som om han specifikt hade uttalat att det låg ett UFO där men det känns som om det mer var något som du ville att där skulle stå.
Tillbaka till bumlingteorin igen då
Citera
2012-09-19, 12:48
  #2284
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
håll dig till ämnet. Sluta larva dig du vet mycket väl vad jag menar. UFO i det här fallet ett flygande oidentifierbart objekt som krasch landat före istiden. Vilka som flög det vet vi inte...ÄNNU...antagligen personer från vår egen framtid som nyttjat ett sk maskhål för återresa där något gått fruktansvärt fel...vart tog dom då vägen...OM dom överlevde kraschen? Bildade ett slutet superavancerat samhälle som levde vägg i vägg med neanderthalarna...ursprunget till grundarna av Atlantis...allt är möjligt och inte speciellt anmärkningsvärt om ni tänker efter...det kan vara detta Rael vittnat om i sina samtal med besökare från rymden...

Sluta larva dig själv. Ingenting tyder på att Atlantis någonsin funnits (och tror du på riktigt ett superavancerat samhälle inte skulle överleva att en FUCKING Ö sjunker?). Och ingenting tyder på tidsresor eller annat heller, du bara spekulerar utifrån dina egna fantasier och förhoppningar.
Citera
2012-09-19, 14:15
  #2285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemligotjendis
Men greger snälla, han skrev självklart att det fanns ett ufo, inte motsatsen fröken retardina.
Och en bumling är redan avfärdad då det som ligger på botten är bekräftat skapat av intelligenta varelser (åtminstone människor) + att "bumlingen" stör deras elektronik, något en bumling inte lyckas med.

Eftersom att jag, enligt din egen utsago, är efterbliven så behöver jag nog lite klarare besked.
Med andra ord - visa mig gärna en verifierad källa på att den är "bekräftat" skapad av människor samt stör ut elektronik och inte enbart påståenden från Ocean X. Fram tills att du gör det så är det du som får stå för dreggeldukarna...

Edit* Sen får du kanske bestämma dig för om det är ett ufo eller om den är gjord av människor... Det blir lite kontraproduktivt att ha med båda i samma mening som du påstår att Dennis har sagt att det är ett ufo..
__________________
Senast redigerad av bartek 2012-09-19 kl. 14:48.
Citera
2012-09-19, 14:48
  #2286
Medlem
johnthedickholmess avatar
vad skrev Dennis??? Någon som hann se det?
Citera
2012-09-19, 17:07
  #2287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemligotjendis
Men greger snälla, han skrev självklart att det fanns ett ufo, inte motsatsen fröken retardina.
Och en bumling är redan avfärdad då det som ligger på botten är bekräftat skapat av intelligenta varelser (åtminstone människor) + att "bumlingen" stör deras elektronik, något en bumling inte lyckas med.

jag håller med dig , jag tror inte det är en stenbumling , är nog ingen i deras fulla bruk som tror det är en sten längre :P inte om man följt med hela vägen , jag tror det är nått bygge av nå slag
Citera
2012-09-19, 17:12
  #2288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
vad skrev Dennis??? Någon som hann se det?

tydligen ba en :P
Citera
2012-09-19, 17:39
  #2289
Medlem
vad gör dennis nu ? :P då skrev han på facebook sidan idag jag kommer ladda upp en video med bilder pås stenarna på objektet och en liten överraskning , åsså är klippet privat lol http://www.youtube.com/watch?v=hJPJe...&feature=share

edit: men det gick tydligen se ett tag , avr nått om stenarna på cirkeln , det var nå konstigt med dom :P läste ba översättning på engelska ,jag vet inte om han sa han trodde det var en meteor , men han tyckte det var ba konstigt , stenarna var brända eller någonting , är det ingen som tycker det -är konstigt han döljer alla videor och blogginlägg för majoriten av allmänheten? lol
__________________
Senast redigerad av pederN 2012-09-19 kl. 17:46.
Citera
2012-09-19, 17:47
  #2290
Medlem
här hitta jag översättningen åt er :
Brief summary - Part 1:

1st rock: Volcanic rock - Soft/possible to pick of pieces. It's totally black inside. Apparent oxidation on it. Not magnectic. But very high density (HEAVY). Reminds of steel (with loose rust). IT has been exposed to extreme heat. Scientists say it's highly unlikely that there's any volcano in that area.

2nd Rock (red granite):Found on top center of the object. It's strange... when scraping it it appears to be covered in some sort of soot (high heat again?). It's a "normal stone" but many was found ON top of the object.Must have ended up there during ice melting "falling down). Must indicate that the object is older than 140.000 yrs. If it's older than that... with straight angles/lines - rounded corners... much like a "dinner plate" and separate from the base below

Brife summary - Part 2 (Loosely translated):

This is why we (the team) REALLY wants to go there again. But now the season is stopping that effort.Use of sledge hammer at 90m depth is NOT working. During fall/winter efforts will be made to get access to proper tools but resources are limited so far.

Samples:Gathered a lot of samples (ordinary clay - not radio active)White / yellow "rock" - strange looking (no further details about that one)

Why are there this many strange rocks around this object... and only there? Strange!

"What I will do now: Keep trying to get resources from clothes line. When researching wrecks there's an evaluation of what is there of true value". "The object has no "value" as such" (only expenses). Need to get money in other ways.
Citera
2012-09-19, 18:46
  #2291
Medlem
Tror han på fullt allvar att han ska kunna sälja tillräckligt med sina t-shirts för att finansiera en ny säsong expeditioner? Folk lär ju knappast köpa något ens för att stödja dem efter detta så som de har hanterat det.
Jag är numera bombsäker på att hela grejen är rent trams, objektet är helt naturligt och Dennis försöker bara undvika att tappa ansiktet ännu mer. Tack och hej, nu slutar jag att mata trollet...
Citera
2012-09-19, 21:48
  #2292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartek
Tror han på fullt allvar att han ska kunna sälja tillräckligt med sina t-shirts för att finansiera en ny säsong expeditioner? Folk lär ju knappast köpa något ens för att stödja dem efter detta så som de har hanterat det.
Jag är numera bombsäker på att hela grejen är rent trams, objektet är helt naturligt och Dennis försöker bara undvika att tappa ansiktet ännu mer. Tack och hej, nu slutar jag att mata trollet...

ja av att en av stenproverna visarf på vulkan sten fast det bevisligen inte vrit nån vulkan tdär tycker du det inte är minsta lilla kosntigt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback